Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
12 apr 2018 22:40
Ik ben van plan om voor een verjaardag een 2017 porsche gts targa te huren voor een weekend. Het zou de eerste keer zijn dat we met een porsche gaan en was benieuwd of jullie leuke omgeving/routes weten om met zo een auto te doen. Ik heb veel ervaring met de motor en dan rijden wij graag in de buurt van Cochem / de moezel. Hier zijn veel leuke slingerbaantjes om met de motor te doen, maar vroeg me af of dit ook geschikt is met dit soort sportauto ?
12 apr 2018 22:46
Heb je de app van Porsch al gezien? Staan diverse routes in. Veel plezier, is geen straf wat je gaat doen
12 apr 2018 23:46
Bedankt voor de tip, ik zie in de play store een app genaamd Porsche GTS routes, neem aan dat je die bedoelt. Zal hem eens bekijken !
13 apr 2018 8:32
PBVH Travels heeft hier al vele tourritten uitgezet. De Eifel en Sauerland is altijd leuk en als je iets verder wilt rijden is de omgeving rond Munchen ook erg leuk.
Als je geen route hebt zou ik je adviseren om enkele kleine dorpjes te kiezen met een hotel aan het eind en zorg dat je navi je niet op snelwegen leiden.
13 apr 2018 13:53
Het Zwarte Woud is leuk.
Mocht je echt naar het zuiden rijden dan is de Hoch Alpenstrasse een aanrader.
Veel plezier!
14 apr 2018 19:29
Ben nu ook met de P in Cochem en omgeving en is idd mooi om te rijden idd.
16 apr 2018 7:39
Als je de auto huurt bij Porsche in Zuffenhausen krijg je er een route bij, die super is... kan je twee dagen bezig houden in het mooie schwarzwald...
24 apr 2018 16:14
Bedankt voor de vele tips. Ik ga hem huren in Stuttgart ( is toch veel voordeliger dan dat je hem in Belgiƫ huurt merk ik ) en dan overnachten in het zwarte woud. Leuk!!