01 jul 2018 23:28
01 jul 2018 23:33
01 jul 2018 23:54
02 jul 2018 7:33
02 jul 2018 8:00
02 jul 2018 9:23
02 jul 2018 12:33
Bokicelli schreef:Betreft een US of A auto. Nog niet gekeurd. Wel zijn alle benodigde belastingen betaald.
Naar eigen zeggen van de verkoper is het kwestie van nieuwe banden er op en verlichting wijzigen om door de keuring te komen.
02 jul 2018 14:52
Bocaloco schreef:Als je een gokje durft te nemen zou ik hem lekker zelf importeren. Meer keuze voor betere prijzen. Ik heb 2 jaar geleden een '2.7' Targa geïmporteerd, met een 3.6 Varioram uit een 993 achterin. Was iets duurder dan wat je nu hebt gevonden, maar veel scheelde het niet. Die auto heb ik toen netjes gemaakt, en zat zeker niet richtring de 50k. Kijk maar eens:
viewtopic.php?f=33&t=46829
Succes in ieder geval, aan een dergelijk project werken blijft toch het leukste wat er is
02 jul 2018 14:57
Anne 2.7 schreef:Bokicelli schreef:Betreft een US of A auto. Nog niet gekeurd. Wel zijn alle benodigde belastingen betaald.
Naar eigen zeggen van de verkoper is het kwestie van nieuwe banden er op en verlichting wijzigen om door de keuring te komen.
Dan denk ik altijd; als het zo simpel is, waarom doet de verkoper dat dan niet zelf?
Ik zou hier niet aan beginnen. Er is al aan de motor gesleuteld, d.w.z. de luchtpomp is er af (had deze al geen airco?) en er is een 11-blade gemonteerd. Uitlaat heeft twee eindpijpen i.p.v. één. Bovendien lijkt deze 2.7 brede achterschermen te hebben. Als je dat niet erg vindt kun je inderdaad beter voor een SC gaan. Het blok van de 2.7 is na zoveel jaar wel een puntje. Mocht het blok om welke reden dan ook open moeten, dan kan het een probleem worden om de twee caterhelften weer netjes op elkaar te krijgen. Er is maar beperkte ruimte om iets te vlakken.
NB de 2.7 heeft zeker niet het alleenrecht voor uitgescheurde tapeinden. Volgens mij gaat dat tot de 964 door.
02 jul 2018 15:14
02 jul 2018 15:19
02 jul 2018 19:15
02 jul 2018 21:25
Maarten schreef:Denk ook niet dat verkoper meewerkt aan een AKK.
03 jul 2018 10:43
Bokicelli schreef:
Wat een geweldig project! Netjes gedaan en leuk resultaat! Mijn complimenten heb je!
Anne 2.7 schreef:Dan denk ik altijd; als het zo simpel is, waarom doet de verkoper dat dan niet zelf?
03 jul 2018 12:31
Bokicelli schreef:Betreft een US of A auto. Nog niet gekeurd. Wel zijn alle benodigde belastingen betaald.
Naar eigen zeggen van de verkoper is het kwestie van nieuwe banden er op en verlichting wijzigen om door de keuring te komen.
Lakwerk is slecht, motor loopt goed. Roest enkel onder de accubak.
03 jul 2018 13:31
03 jul 2018 13:48
Zoals hierboven ook al gezegd, waarom steekt de verkoper die 1000 euro er zelf niet in zodat hij hem op Nederlands kenteken kan verkopen? Ik zie dat bij de 914 ook regelmatig in advertenties, dat de invoerrechten en BTW al betaald zijn (alsof dat een keuze is?) en dat je hem alleen nog maar hoeft in te voeren. Neem van mij aan, er mankeert dan dusdanig veel aan de auto dat de verkoper het niet ziet zitten om de auto klaar te maken voor de keuring.
Als je de auto dan toch overweegt, dan zou ik als eerste op de man af vragen waarom ze hem niet ingevoerd hebben. En natuurlijk geen genoegen nemen met smoesjes als tijdsgebrek.
03 jul 2018 14:14
petquesha schreef:Niet geheel mee eens ........
Waarom invoeren in NL als de wagen evt aan Denemarken ,Duitsland ,Belgie etc undsoweiter wordt verkocht .....
03 jul 2018 16:05
03 jul 2018 16:13
03 jul 2018 16:18
03 jul 2018 16:29
03 jul 2018 23:41
04 jul 2018 17:41
petquesha schreef:Niet alleen geeft de motor vaak problemen , de 2700 cc is gewoon niet erg snel in mijn opinie....laag fun gehalte.
04 jul 2018 19:26