Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Mega-vestiging Porsche in Rotterdam

30 aug 2018 22:17

Ik rijd er regelmatig langs en het is een trieste aanblik: het ooit zo trotse megapand van Van Dijk Mercedes in Rotterdam is al jaren verlaten. Maar juist hier opent Porsche Centrum Rotterdam haar nieuwe mega-vestiging. Blijkbaar is er veel vertrouwen in de Taycan en andere, toekomstige elektrische modellen.

https://autorai.nl/porsche-opent-enorme-vestiging-in-rotterdam/

73826
Laatst bijgewerkt door Binko op 30 aug 2018 22:25, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Mega-vestiging Porsche in Rotterdam

30 aug 2018 22:24

Kom er ook vaak langs, vanaf niveau snelweg gaat het nog wel, als je eronder rijdt, schrik je je rot :shock:
Wel een gigantische vloeroppervlakte trouwens. Kan je prima proefrijden :mrgreen:

31 aug 2018 11:45

Kan niet wachten, zit om de hoek. :thumleft:

31 aug 2018 13:44

Ik vind de keuze van de plek wel bijzonder. Dat bedrijventerrein zitten heel erg veel louche autobedrijfjes en allerlei duistere andere bedrijfjes. Zou de komst van een P-dealer dat wat opfleuren?

31 aug 2018 14:33

Ben daar vroeger ooit als klein menneke met pa meegeweest toen hij voor een Mercedes ging kijken. Ik weet er weinig meer van, en heb naderhand alleen nog het krantenartikel gelezen over "de ouwe" van dijk en hoe dat toen schijnbaar eraan toe ging, maar vind het met huidige uitstraling en die historie ook niet echt een Porsche pand.

Of zouden ze er 2e handse gepimpte Cayennes en Panameras gaan verkopen? :mrgreen:

31 aug 2018 15:05

SUV’s gaan als warme broodjes over de toonbank, Macan productie is toch met 50% omhoog geschroefd.... :?:

Misschien willen ze een auto boulevard van maken en veel dealers lokken om om zich daar te vestigen... :thumleft:

31 aug 2018 17:09

Dial_888 schreef:SUV’s gaan als warme broodjes over de toonbank, Macan productie is toch met 50% omhoog geschroefd.... :?:

Ik liep pas langs een Porsche dealer in de buurt van Toronto en die had tientallen nieuwe Macans staan, ik denk wel meer dan 50! Blijkbaar loopt dat ding prima inderdaad.

31 aug 2018 17:13

Of zouden ze er 2e handse gepimpte Cayennes en Panameras gaan verkopen? :mrgreen:

En ik denk misschien ook gouden ringen, kettingen, tanden en kiezen.......

Man wat een buurtje.

31 aug 2018 18:51

Pacoloco schreef:Kan niet wachten, zit om de hoek. :thumleft:

En dan

DLotus schreef:Ik vind de keuze van de plek wel bijzonder. Dat bedrijventerrein zitten heel erg veel louche autobedrijfjes en allerlei duistere andere bedrijfjes. Zou de komst van een P-dealer dat wat opfleuren?

bjft schreef:
En ik denk misschien ook gouden ringen, kettingen, tanden en kiezen.......

Man wat een buurtje.

:popcorn:

31 aug 2018 18:52

Hahaha, daar ga je dan Taco.

31 aug 2018 22:02

Haha,

Spaanse polder en noord west valt op zich nog mee. Zitten wel een aantal dubieuze bedrijven natuurlijk. Maar ja, wat verwacht je dan van Nederlands grootste bedrijventerrein.

Bovendien, mensen van het platte land denken ook dat er alleen maar buitenlanders in de grote stad wonen ;)

31 aug 2018 22:13

Gaat daar wel de ‘goede’ kant op:

https://www.rtlnieuws.nl/geld-en-werk/a ... oningen-in

31 aug 2018 22:40

Wel ideaal een harinkje happen bjj de beste vishandel uit de regio: Smitvis. Net om de hoek in prachtig nieuw pand. Auto op de brug, visje effe vlug!

01 sep 2018 0:40

Toeterboy schreef:maar vind het met huidige uitstraling en die historie ook niet echt een Porsche pand.

Vandaar ook

“Het grote gebouw langs de snelweg A20 krijgt een complete metamorfose. De opening van de nieuwe showrooms staat gepland voor eind 2019.”

02 sep 2018 23:09

Ben benieuwd!

03 sep 2018 19:18

Ziet er toch niet verkeerd uit lijkt mij

https://framevastgoed.nl/post/nieuws/fr ... -rotterdam

03 sep 2018 20:25

De topic titel is blijkbaar onjuist :wink:

Pon Luxury Cars :popcorn:
Plaats een reactie