Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Porsche approved assistance card

03 jan 2019 23:06

Zou het kunnen kloppen dat Porsche de kunststof "road assistance" card niet meer geeft bij het verlengen van de approved garantie ?

Ik heb er zo eentje gekregen bij de aankoop van de wagen maar bij het verlengen van deze garantie laat men mij weten dat Porsche deze kaart niet meer geeft bij een verlenging van de approved garantie... :scratch: :scratch:
heeft hier iemend ervaring mee ??

Re: Porsche approved assistance card

04 jan 2019 0:05

Of ik moet me vergissen maar heb volgens mij ook geen aparte kaart hiervoor ontvangen bij aanschaf dit jaar. Er zit een sticker in de binnenkant van de deurstijl aan de bestuurderskant.

04 jan 2019 9:14

Ik denk dat jullie allebei gelijk hebben; ik heb ook geen card ontvangen.

04 jan 2019 11:16

Dat klopt, ik heb vorig jaar ook geen card gekregen. Alleen een sticker met einde periode in de deurstijl is aangebracht.
Kijk bij verlengen wel even naar de periode... dat ging bij mij fout

04 jan 2019 20:42

bedankt voor de reactie mensen :thumleft:
Ik heb geen "card", geen sticker in de deurstijl, en geen Approved onderhoudsboekje waarin de datums vermeld staan van de garantieverlenging...., dit kreeg ik wel afgelopen jaar allemaal bij de aankoop van de wagen .... :scratch:
Ik wacht even het antwoord af op de mail die ik hiervoor gestuurd heb, want deze week konden ze mij via mail niet van een correct antwoord voorzien... :popcorn:
Plaats een reactie