Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
12 jan 2019 22:19
Hoi!
Mijn '82 er SC heeft fuchsen waarvan het hart ook blank is, zoals de oudere variant, dus niet de harten helemaal zwart zoals normaal voor die tijd.
Nu dacht ik eigenlijk dat er dus oudere velgen onder zaten, maar de datumstempel vermeld keurig 1082.
Nu ben ik dus benieuwd of de vorige eigenaar de harten blank heeft laten maken, of dat dit een optie was in '82.
Heeft iemand hier misschien informatie over?
12 jan 2019 22:23
Blank of grijs gespoten

Volgens mij was er een optie in de 80ér jaren voor een "zilver gespoten" hart, maar ik kan de code daarvoor niet vinden ...
13 jan 2019 0:08
Nee, er was een optie voor spuiten in carroserie kleur. Voor de rest altijd zwart - zoals t hoort, toch?
13 jan 2019 1:53
Carosseriekleur ken ik inderdaad. Er staat geen bijzondere optie op de lijst bij mij die op zoiets zou wijzen.
Olaf als je nog iets tegenkomt hoor ik het graag!
13 jan 2019 5:03
lagunamak schreef:Nee, er was een optie voor spuiten in carroserie kleur. Voor de rest altijd zwart - zoals t hoort, toch?
Nope ... volgens mij was er een speciale editie.
Toen ik die velgen (lang geleden) zag vond ik ze lelijk - maar ondanks dat waren ze origineel en niet de kleur van de auto ...
13 jan 2019 15:25
De harten hebben dezelfde kleur als de randen, dus in mijn ogen geanodiseerd/gepolijst (denk dat ze ooit een keer gepolijst zijn)