23 maart 2019 23:35
24 maart 2019 1:23
24 maart 2019 9:11
24 maart 2019 11:07
24 maart 2019 12:21
24 maart 2019 13:39
24 maart 2019 14:06
24 maart 2019 14:26
24 maart 2019 16:56
24 maart 2019 20:02
24 maart 2019 21:00
24 maart 2019 21:01
24 maart 2019 21:51
24 maart 2019 23:02
25 maart 2019 0:47
25 maart 2019 0:54
ruud janssen schreef:Nog geen moment spijt gehad van de aankoop van de turbo, een wereld van verschil met de 3,4 996.
Vond hem wel wat te braaf klinken, maar daar was ook wat voor te vinden
https://youtu.be/EPhmZxxZITg
Hij is ook een stukje verlaagd en dat best onhandig in de stad, maar op de snelweg ideaal.
Tonny van zweeden heeft nog een mooie zwarte 1999 GT3 staan, alleen de motor is er al drie jaar van onderuit.
En best veel km's erop, wel geresiveerd en getuned.
25 maart 2019 7:15
25 maart 2019 7:29
Kheldar schreef:Dat van die kleine man niet in de GT3 is maar tijdelijk. Hoe oud is die? Vanaf dat die een beetje groot genoeg is kan je een (piepschuim) zitverhoger aanpassen zodat die in de bucket seat past en zodat de gordel erdoorheen tussen de benen door gestoken kan worden. Geen reden om voor de Turbo te gaan dus.
25 maart 2019 12:21
25 maart 2019 14:28
25 maart 2019 23:22
Devils son schreef:Als je de auto vooral op de openbare weg gaat gebruiken is de turbo de logische keuze. Ook op het circuit is de turbo een hele prima auto en in al de jaren dat ik met de turbo op de ring reed was er geen 996 GT3 die mij bij hield (al was mijn turbo ook niet standaard). Pas vanaf de 997 GT3 RS lukte dat een enkeling. Kortom: de 996 turbo is meer dan een luxe GT en staat ook op het circuit als een huis.
25 maart 2019 23:26
26 maart 2019 1:09
26 maart 2019 13:24
jacobt schreef:( met jouw oranje Oz velgen)
26 maart 2019 17:48