Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
29 maart 2019 12:41
Gisterenochtend 28 maart om 1.59 is mijn porsche van mn oprit gestolen, ingebroken in huis, dus met sleutels meegenomen, ben onderweg vanuit buitenland naar NL, dus meer informatie volgt (camera beelden etc)
Kenteken 6 KZH 92, zwart zwart met handbak
29 maart 2019 21:32
hufters
sterkte
29 maart 2019 21:50
Heel veel sterkte! Hopelijk heb je snel een foto. Zou niet de eerste zijn die zo herkend wordt.
mod by horn - foto toegevoegd in openingspost :salu:
29 maart 2019 22:04
Gedeeld op FB.
30 maart 2019 8:33
Check ff of er nog meer autosleutels gestolen zijn van je andere auto’s. Was ik vergeten te doen nadat ze A6 hadden gestolen, volgende dag BMW ook weg...
Sterkte
30 maart 2019 11:11
mgm schreef:https://www.youtube.com/watch?v=6AMvjfl2TXc&feature=youtu.be
Wat doen ze nou precies?
Als ze de sleutel hebben is 't toch instappen en wegwezen?
30 maart 2019 11:14
Sterkte, hoop dat de auto gevonden wordt!
30 maart 2019 11:16
Schakelen kan hij niet. Sterkte. Hoop dat je goed verzekerd bent. En dat ze verder weinig van (gevoels)waarde hebben mee gejat. Uitschot.
30 maart 2019 11:32
Als ze de sleutel hebben is 't toch instappen en wegwezen?
Volgens idd mij geen pro's, want die weten wel dat het contactslot links zit..
@TS sterkte verder met de verzekering afhandeling.
30 maart 2019 12:27
xander032 schreef:Sterkte, hoop dat de auto gevonden wordt!
Dat vraag ik me dus wel eens af of dat beter is of beter dat ze hem niet terugvinden ...
Sterkte met de afhandeling iig.
30 maart 2019 14:20
Daarom ik zeg ik ‘ik hoop dat je goed verzekerd bent’. Ik zou hem niet terug hoeven’. Maar dat is mijn mening. Kan me voorstellen dat dat heel anders is met een volledig door jezelf gerestaureerde klassieker.
30 maart 2019 14:47
horn schreef:Kan me voorstellen dat dat heel anders is met een volledig door jezelf gerestaureerde klassieker.
Zelfs dan ....
30 maart 2019 16:32
Wat ellendig, veel succes met de afwikkeling.
En wat een stumperds...
30 maart 2019 17:03
Olaf schreef:horn schreef:Kan me voorstellen dat dat heel anders is met een volledig door jezelf gerestaureerde klassieker.
Zelfs dan ....
+1
31 maart 2019 11:55
Heeel erg naar, sterkte met de nachtmerrie voor elke liefhebber!
Die minkukels hadden nog nooit in een Elf gezeten zo te zien.
Maar een beetje meer respect voor toewijding zou hier op zijn plaats zijn wellicht.
Het blijft me telkens weer ernstig verbazen hoeveel 'liefhebbers' hier op het NL-forum meer met de verzekering dan hun auto hebben, ik zal dat nooit begrijpen.
Je bouwt toch een soort van relatie op met zo'n auto. De spanning en moeite voor aanschaf, gekoesterd onderhoud en de auto strak krijgen, mooie reizen en ritjes die je ermee hebt gemaakt, de op en over de edge momenten die je ermee hebt beleefd, toffe meetings die je ermee hebt gezocht, leuke mensen die je ermee hebt ontmoet, al die schoonmaak beurtjes en aandacht voor het autootje altijd, dat schept toch een band?
Stelletje ziellozen ... (knipoog, no offense, het is wat het is, moeten julie zelf weten)
31 maart 2019 13:35
Juist ja. En als dat allemaal weg is, is het toch plezierig als je het geld terugkrijgt zodat je weer verder kan en een nieuwe/andere kopen.
Zoiets als een puppy nemen als je trouwe hond is overleden.
01 apr 2019 9:19
Balen zeg, wat een hufters.
Mbt de verzekering: De gemiddelde P is tegen taxatiewaarde verzekerd, en dat is doorgaans een stuk meer dan dat je bij eventuele verkoop zou ontvangen. Dat verzacht de pijn wel in mijn ogen. Ik hecht me ook niet zo aan auto's of aan andere spullen, dat scheelt ook wel.
01 apr 2019 9:27
MI is het probleem met een na diefstal teruggevonden auto dat er schade aan je auto kan zijn die je niet ziet en/of niet vergoed krijgt ...
01 apr 2019 9:33
Eens met Mart. Ik zou liever de auto terug hebben dan het geld.
01 apr 2019 9:46
Aha, geukkig heb ik er geen ervaring mee, met het diefstal verhaal, maar dat is inderdaad een verzachtende omstandigheid die ik begrijp.
Das dan niet zoiets als een ander je vrouw bereden heeft, zonder je instemming, dat rijdt daarna dan toch wat in dubio en niet meer zo lekker als oorspronkelijk ...
01 apr 2019 9:49
net zoiets ...
01 apr 2019 10:11
MI is het probleem met een na diefstal teruggevonden auto dat er schade aan je auto kan zijn die je niet ziet en/of niet vergoed krijgt ...
idd. Mij zou dit de rest van de tijd blijven achtervolgen en dan kan de wagen mijn inziens beter weg zijn dan teruggevonden worden. En ik begrijp het verhaal van de band met de wagen helemaal, maar op zo'n moment dan zou ik daar (wel met moeite) overheen stappen.
Gelukkig dit nooit aan de hand gehad, en wil de topic starter dan ook sterkte wensen!
01 apr 2019 12:17
Mart WTL schreef:Das dan niet zoiets als een ander je vrouw bereden heeft, zonder je instemming, dat rijdt daarna dan toch wat in dubio en niet meer zo lekker als oorspronkelijk ...
Yep. En de verzekering betaalt niet uit (hoorde ik van een vriend
)
Heb liever het geld zodat ik op zoek kan naar een vergelijkbare auto dan mijn auto terug. Ach ja, wie betaalt bepaalt. Moet ieder lekker voor zich weten.