Ik had voor de zekerheid goed gereedschap bij me, werkplaats manual op de ipad, DME relais reserve etc.
In Turkije heb ik div contacten ook in classic cars, dus daar voelde ik me wel gedekt "ingeval dat", en ik spreek de taal dus daar kom ik wel mee uit. Maar in Datca (op t schiereiland onder Bodrum) had ik wel effe iets van "nou moet hij er niet mee ophouden..."
Ik wilde vooral in Bulgarije en Servie niet stil vallen.
Totaal bijna 7.500 km gereden dus ik zit al bijna aan mn jaar-limiet van 10.000 km op mn verzekering....
Wel op div plaatsen slechte wegen - vooral in bergen naar kleine baaitjes, en 10 km lang slechte kinderkopjes in Bulgarije, dus flinke tikken gehad maar t onderstel en banden hielden zich goed. Gemerkt dat je op slechte wegen OF heel langzaam moet rijden OF gewoon hard over de kuilen "zweven"....
Auto heeft geen airco, ondanks de zon veel open gereden behalve op de lange stukken heen en terug.
Met warm weer is het een goede optie om alleen de achterruit los te ritsen en de portierramen open te houden. Op enkele fotos wel te zien. Dan waait t goed door zonder de zon op je kop. Zwarte leren stoelen worden normaal erg heet, niet grappig, voor Toscane vorig jaar had ik van 2 grote oude badlakens zelf stoelhoezen gemaakt - dat is echt top. Alleen voor de fotos gingen die er (meestal) af

Auto liep en loopt nog steeds mooi, wel wat dikkere olie in gedaan - 15W50 - alleen bleef hij soms iets te hoog in stationair hangen - ca 1.100 rpm ipv 800-900 rpm. Oorzaak niet kunnen vinden (het is niet de idle-microswitch op de gasklep). In NL draait hij normaal, misschien kon de regeling hem niet laag houden in de hoge omgevingstemperaturen, even afkijken.