12 aug 2005 13:24
12 aug 2005 13:30
12 aug 2005 13:38
outletvalve schreef:(...) U moet kunnen beschikken over een z.g. Certificate of tittle (U.S.A.) (...)
12 aug 2005 13:50
12 aug 2005 14:03
12 aug 2005 14:25
12 aug 2005 14:38
ome piet schreef:Was er niet iemand uit Giethoorn die een lading 993's uit de USA had laten komen?Die weet ook vast meer..
12 aug 2005 14:41
12 aug 2005 14:43
12 aug 2005 14:48
Frankie schreef:(...) ik kan gewoon via Porsche.de een COC aanvragen(...)
13 aug 2005 1:52
13 aug 2005 10:55
13 aug 2005 18:35
ome piet schreef:Snap niet dat PON daar niet aan meewerkt,in mijn ogen een bedenkelijke zaak dat er door ''kunstgrepen''en veel geld er een constructie via Duitsland nodig is![]()
14 aug 2005 18:17
Zoals besproken kunnen we geen ETG/CVO verklaring afgeven voor een
Amerikaanse Porsche.
U kunt het best even contact opnemen met de TÜV Nord Nederland in Vaassen
tel nr 0578-668233, of even kijken op de site www.tuev-nord.nl
Vr. Gr.
Leliane Molenaar
Voor een registratie c.q. toelating in Duitsland heeft u een goedkeuring volgens Par.21
StVZO c.q. een duitse Fahrzeugbrief nodig.
In eerste lijn betreft deze procedure voertuigen welke onder een incidentele goedkeuring
vallen.
Wij keuren het voertuig op een door u gewenste plaatst. “Aan huis” wordt het voertuig op
alle actuele geldende voorschriften gecheckt.
Graag staan wij u met raad en daad bij indien u een voertuig met een EEG typegoedkeuring
heeft en problemen ondervindt met de COC/CVO verklaring.
Voertuigen die al een toelating hebben c.q. hebben gehad in Nederland, België, Luxemburg,
Engeland en Duitsland en wederom naar Duitsland worden geëxporteerd dienen een Eukaris
procedure te doorlopen.
Om de voortgang in het keuringsproces te behouden verzoeken wij u vriendelijk bij
aanmelding van de keuring het buitenlandse registratiebewijs per telefax naar ons toe te
zenden en het complete chassisnummer zekerheidshalve apart te vermelden.
Hoewel wij “aan huis” keuren in de gehele Benelux dienen wij wel de beschikking te hebben
over een werkplaats die voorzien is van een smeerkuil c.q. een brug. Ook de beschikking
hebben over een remmenbank is noodzakelijk.
Verandering van de termen PKW in LKW en andersom kunnen na een een positieve keuring in
het duitse registratiepapier worden bevestigd.
Ook voor gewichtsverandering, versie aanpassingen en andere voorkomende vragen kunt u een
beroep op ons doen.
Voor keuringen van voertuigen afkomstig buiten de europese gemeenschap beschikken wij
over een uitvoerige databank inzake onder meer de emissiewaarden. Een uitvoerige keuring
dient altijd ten grondslag.
Voor nadere gegevens verzoeken wij u met ons contact op te nemen
Leliane Molenaar
Pon Porsche Import
14 aug 2005 21:31
15 aug 2005 10:23
15 aug 2005 11:20
15 aug 2005 11:57
paSCal schreef:In het stukje van de EG staat dat ze het CVO alleen DAN kunnen weigeren als.... Maar er IS geen CVO toch? Misschien is dat het probleem?
14 sep 2005 12:03
14 sep 2005 12:45
Frankie schreef:Nu op naar de RDW waar ze hem nu niet meer kunnen weigeren.
14 sep 2005 13:28
Frankie schreef:Klopt, die 2 worden weleens doorelkaar heen gebruikt.
Maar bij de RDW werd er verteld , onofficieel, dat de snelste manier was ; om de auto uit te voeren en weer terug in te voeren.
Ik heb na gisteren ook niet stil gezeten en ben zeker al 16 uur aan het bellen en mailen, maar ik krijg net een interessante mail terug van onze oosterburen.
ik kan gewoon via Porsche.de een COC aanvragen:
http://www12.porsche.com/germany/access ... eb618/n64/
via deze link. mischien handig voor mensen die dit ook willen doen.
Ik ga dit even invullen en per expresspost aan hen retourneren.
Grote kans dat het via deze weg gaat lukken.
ben ik blij dat ik ook gewoon duits spreek en schrijf.
PFD File direct
14 sep 2005 23:55
15 sep 2005 7:44
15 sep 2005 11:40
15 sep 2005 12:05