Mag ook niet meer: lawaai maken... De gemeente Rotterdam start volgend jaar een proef met zogeheten 'lawaaiflitsers'. Dat zijn flitsapparaten die auto's registreren die met veel lawaai en hoge snelheid door een straat rijden.
(En ik heb niet gezegd dat de gemeente Rotterdam hier een heel specifieke doelgroep mee op het oog heeft, die over het algemeen meer van de AMG's is dan van ander Duits blik, niet noodzakelijkerwijs van henzelf. Dat heb ik dus beslist niet gezegd...)
Mooi zo, ik heb al een jaar of 5 een oem spec Dansk en vind het qua geluid wel goed zo.
Zit tegenaan te hikken dat één olieleiding (de rest en oliethermostaat al gedaan) een keer vervangen gaat worden maar die rottige en verroeste flenzen/bouten is een pokke werk.....
In de binnenstad moet je hoedan ook niet met vol gas rijden met een Porsche daarvoor gaan ze veel te snel in gelijk welke versnelling. en als je niet vol gas rijdt.. heb je geen overdreven lawaai productie..
Dus gewoon normaal doen en dan is die lawaai flitser geen enkel probleem, ook niet met SSI's