16 dec 2020 11:22
16 dec 2020 11:33
16 dec 2020 11:36
16 dec 2020 11:42
16 dec 2020 12:02
16 dec 2020 12:05
16 dec 2020 12:06
16 dec 2020 12:08
Tilt! schreef:JA. Het is een aanrader.
Eén van de beste 911's ooit gemaakt.
Neem een 4S en je hebt direct ook één van de mooiste 911's ooit gemaakt
16 dec 2020 12:11
Harry_sz schreef:Ik ben juist geïnteresseerd in die ervaringen, dus bedankt!
Aankoopkeuring moet ik nog even over nadenken. Je kunt namelijk veel zelf al zien en voelen. Tijdens een AKK kijken ze niet in je cilinders verwacht ik?
Of zijn cilinders 5 en 6 bv toch goed te checken op slijtage?
16 dec 2020 12:14
16 dec 2020 13:02
16 dec 2020 13:40
16 dec 2020 13:58
16 dec 2020 14:10
16 dec 2020 14:45
16 dec 2020 14:53
Harry_sz schreef:Welke bedrijven doen zo'n uitgebreide AKK?
Zit er een goede specialist in midden danwel Oost-NL die zo'n AKK doet?
16 dec 2020 18:18
16 dec 2020 19:25
Johann schreef: Zelfs met een volledige motorrevisie en een nieuwe onderstel ben je vele malen goedkoper uit dan de goedkoopste luchtkoeler
16 dec 2020 19:32
16 dec 2020 19:45
Cazzo Super Veloce schreef:Johann schreef: Zelfs met een volledige motorrevisie en een nieuwe onderstel ben je vele malen goedkoper uit dan de goedkoopste luchtkoeler
Nou reken dat eens voor?
FF een voorzetje
Motorrevisie 10k
While we are at it 2,5k (koppeling.....)
Nieuw onderstel 5k
996je kost 25K?
Dus 42,5k voor een opgeknapte 996.
Dan hoef je niet lang meer te sparen voor een 964/993.
16 dec 2020 20:08
Cazzo Super Veloce schreef:Johann schreef: Zelfs met een volledige motorrevisie en een nieuwe onderstel ben je vele malen goedkoper uit dan de goedkoopste luchtkoeler
Nou reken dat eens voor?
FF een voorzetje
Motorrevisie 10k
While we are at it 2,5k (koppeling.....)
Nieuw onderstel 5k
996je kost 25K?
Dus 42,5k voor een opgeknapte 996.
Dan hoef je niet lang meer te sparen voor een 964/993.
16 dec 2020 20:15
16 dec 2020 20:48
16 dec 2020 21:06
16 dec 2020 21:25