De SS36 naar Chiavenna wel eens gereden? Haarspeldbochten in een tunnel, die je met een 993 4S iig niet een 1 keer kunt nemen, je moet dus een keer steken Nog nooit meegemaakt
De SS36, dat is de Splügenpass toch? Hebben we dit jaar gedurende de Fahren Unter Corona Conditionen naar beneden gereden. Ik, Ticcie en Dapatch waren als eerste in het vallei omdat de rest even moest tanken. We konden toen genieten van de 997 Carrera van Frank die nog de afdaling aan het maken was. De gehele vallei was gevuld met het geluid van zijn open PSE
Hahntennjoch Nockalmstrasse Porschemuseum Gmund Kolnbrein dam Jezero Jasna en doorrijden op de 206 richting Italie (wij raakte ingesneeuwd en moesten terug) Passo San Baldo
Heb de video's al een keer op het forum geplaatst maar nu met dit nieuwe draadje nog een keer. Nu bezig met routekeuze voor 2021 (voor de verandering Franse alpen gaan bekijken).
2019 Day 1 - Klausenpas, Sustenpas, Grimselpas, Furkapas Day 2 - San Bernardino, Julierpas Day 3 - Flüelapas, Stelvio (zuid zijde), Umbrailpas Day 4 - Dolomieten(Gardena & Sella)
2020 Dag 1: Susten, Grimsel en Furka Dag 2: Nuefenen, Grimsel en Susten Dag 3: San Bernardino, Splügen en Maloja Dag 4: Ofen, Umbrail en Stelvio
->Kaiserjägerstrasse vanuit Caldonazzo en dan via Lavarone naar Rovereto ->Strada della Forra vanaf Limone omhoog en dan door naar de Passo Nota - via Tignale terug naar beneden en langs het Gardameer over de Gardesana terug naar Limone
aanrader is ook Samnaun, alleen al vanwege de goedkope benzine.(horloges, drank, parfum enz) Rij van Vinadi naar Samnaun, tunnels zonder verlichting met haakse bochten. Ook het uitzicht (naar beneden) is spectaculair.
PTT schreef:Hahntennjoch Nockalmstrasse Porschemuseum Gmund Kolnbrein dam Jezero Jasna en doorrijden op de 206 richting Italie (wij raakte ingesneeuwd en moesten terug) Passo San Baldo
PTT schreef: Meest bizarre pas ooit gereden, Passo Ravenola. Kan hem iedereen aanraden met een Porsche
onverhard
Helemaal eens, je hebt niet geleefd totdat je met je met je verlaagde Porsche de Ravenola hebt gereden. Het was voor mij het meest avontuurlijke en spannende anderhalf uur en ~20km van mijn Porschebezit ooit
Elke meter was wachten op dat grrrrrrrrrrt van de voorspoiler, maar ik en PTT hebben het beide afgelegd zonder maar een keertje de bodem of voorlip te raken
Jazeker, de Nordschleife heb ik met mijn 997 en 968 gereden. De GT3 nog niet, maar wellicht ooit in de toekomst als ik op tijd circuitverzekering afsluit.
Met mijn 964 heb ik drie rondjes van la sarthe le mans gereden tijdens Classic Le Mans 2016. Dat was ook episch