Mensen nog de beste wensen!
Zoals de titel aangeeft speel ik met het idee om een 944 type2 (geen S2) te gaan gebruiken als dagelijks vervoer.
Door een wijziging in mijn arbeidssituatie moet ik afscheid nemen van mijn huidige auto.
Dat een 944 technisch geschikt is ben ik niet bang voor, waar ik bang voor ben of ik het moderne comfort niet teveel ga missen.
Ik rijd 20-25K per jaar.
Rijdt momenteel een Dodge Ram van 2014 en die auto kan eigenlijk alles en is super comfortabel. De stap is dan wel erg groot. (of van groot naar klein, hoe je het maar bekijkt
)
Aan de andere kant, als ik in mijn 928 stap heb ik erg veel plezier en maal ik niet om het gemis van parkeersensoren, camera's, verwarmde stoelen en stuur, multimedia systeem enz.
Maar die rijd ik dan ook niet dagelijks.
Heb een 944 op het oog die helemaal gerestaureerd en gereviseerd is en airco heeft.
Iets als een navigatiesysteem is natuurlijk snel opgelost.
Heb de vraag ook op het 944 forum gepost en daar is men overwegend positief, ben benieuwd naar de ideeën en ervaringen hier.
Een ander probleem wat ik namelijk heb is dat ik over het algemeen heel slecht in modernere auto's pas. Ik ben niet extreem lang (1.94) maar zit vaak met mijn hoofd tegen het dak of klem met mijn rechterknie.
Ik hoor het graag