Ik vraag me af of dat er hier mensen zijn die wel eens off-road gaan met de Cayenne. En zo waar bijvoorbeeld.... Ik heb het eerste model Cayenne en het lijkt me wel eens leuk om daar mee off-road te gaan.
Er zijn inderdaad betere all-terrain auto’s dan de PC hoofd-trekkers die door Porsche, VW, Mercedes etc. gemaakt worden …. Landrovers zijn dan weer betrekkelijk duur - in aanschaf en onderhoud - en worden toch nog best vaak verslagen door een Suzuki
Ik vind de foto's van die Porsche Offroad Events wel een beetje tam (paden zien eruit als de gemiddelde laatste 100 meter naar een camping in Frankrijk) dus als je dat off-road noemt dan zal dat met de Cayenne prima kunnen gok ik...
De auto's op de foto's en het filmpje die Johann heeft gepost zien er niet uit alsof er alleen even andere banden onder zijn gegooid (ben aan het werk dus kon niet hele filmpje kijken om te ontdekken wat er allemaal aan gedaan was ter voorbereiding) maar dat is meer het beeld wat ik heb als men het over off-road heeft.
Heb ooit bij VW in Wolfsburg met een Touareg op een test circuit offroad mogen rijden. Dat was toch echt wel fors spectaculair. Is toch eigenlijk een Cayenne dus ik denk inderdaad dat je met de juiste banden al een eind komt!