Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

accuzuur lucht

10 sep 2005 15:55

Laatst is ivm een defecte spanningregelaar m'n accu (een beetje) overgekookt, en is er accuzuur in de bagageruimte gekomen. Dankzij informatie op dit forum :thumright: het zaakje uitgedaan met water - soda - water, maar de lucht/stank wil niet echt vertrekken. Heeft iemand die hiermee te maken heeft gehad een gouden tip?

Re: accuzuur lucht

10 sep 2005 16:34

Rudike schreef:Laatst is ivm een defecte spanningregelaar m'n accu (een beetje) overgekookt, en is er accuzuur in de bagageruimte gekomen. Dankzij informatie op dit forum :thumright: het zaakje uitgedaan met water - soda - water, maar de lucht/stank wil niet echt vertrekken. Heeft iemand die hiermee te maken heeft gehad een gouden tip?

Heb hier inderdaad mee te maken gehad. Het zuur zou bij mij in de rubberrand zijn getrokken waarin de benzinetank ligt; klonk vrij aannemelijk. Vervolgens zou op die plek c.q. langs die rand de benzinetank zo ongeveer zijn doorgeroest.
Succes, of beter gezegd: sterkte. :cry:

10 sep 2005 16:49

Mmm, dat was geloof ik zo ongeveer wat ik niet wilde horen :(
Heb je dat ondertussen vervangen of gaat het (nog) goed? En zit jij ook nog in de stank of is het een kwestie van geduld?

10 sep 2005 17:28

Rudike schreef:Mmm, dat was geloof ik zo ongeveer wat ik niet wilde horen :(
Heb je dat ondertussen vervangen of gaat het (nog) goed? En zit jij ook nog in de stank of is het een kwestie van geduld?

Ruiltank geplaatst en kofferruimte schoongemaakt. Stank was direct verdwenen (een groot bedrag aan geld ook trouwens :wink: ).
Plaats een reactie