20inch velgen - rijdt prima met standaard onderstel - doen
leder sportstuur - veel mooier, ik heb alcantara
parkeersensoren achter (zicht naar achter is niet te best met kap omhoog (voor niet nodig)
GTS achterlichten (smaak, bij donkere kleur wel ja)
cruise control (must have voor lange snelweg rit) .
Maar dan de extra opties , welke zouden jullie kiezen als voorkeur , van onderstaande
1 Sport chrono - volgens mij geen meerwaarde bij handbak - ik vind zo'n klok juist lelijk (smaak)
2 PASM : keuze ophanging regeling - mis ik totaal niet - strak zat standaard (net niet te hard om nog comfortabel te zijn)
3 PSE : uitlaat kleppen regeling - retrofit mogelijk - 2.7 met sportuiteinde is al best luid (nice to have)
4 andere ? - sportuiteinde - dubbele pijp - mooier gewoon (moet niet, zonder klinkt die eigenlijk iets beter zelfs - video vergelijk dan)
- Stoelverwarming !! Kun je met 12 C en zonnig weer al open rijden samen met je partner (indien vrouw dan
)
- Airco gebruik je weinig - maar toch handig voor lange rit naar de Alpen- de automatische variant ziet er mooier uit..
- Bose - wel fijn achteraf te hebben - die 20-30 min. opwarm tijd is best lang voor je volop kunt genieten, en ook hier voor de lange Alpen ritten aangenaam
- Sportstoel met leer zit perfect - maakt de auto open mooier..
Beste zou zijn een auto met al deze opties , maar is moeilijk te vinden . - Undertstatement - zeker met handbak weinig aanbod (veel meer PDK).
- tevredenheid met standaard 2.7 ? ZEEER tevreden na 3 jaar en 20 kkm !! Beleving is top, mooi in balans, als je een moderne 964/993 zoekt, is dit een mooi (betrouwbaar) alternatief