Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
27 sep 2005 9:46
allemaal hier te vinden :
http://www.flat-6.net/forum/showthread. ... art=&pp=10
Je moet wel de moeite nemen om te klikken. Het zijn teveel foto's om ze hier allemaal opnieuw te posten.
Gr,
Rufie.
27 sep 2005 10:02
Yes, eindelijk een nieuwe background op het werk
Schitterende foto's
27 sep 2005 10:27
Gek heh,
Tis een strakke super mooie auto, ik heb hem nu dus al behoorlijk veel in het echt gezien, en in gezeten.
Maar zijn grote broer blijf ik mooier vinden, is ff wat dikker.
27 sep 2005 10:36
John4S schreef:Tis een strakke super mooie auto, ik heb hem nu dus al behoorlijk veel in het echt gezien, en in gezeten.
Om het even serieus te houden hier, hoe zat ie John?
Jij zit in een Boxster toch "slecht", hoe is dat in de Cayman gesteld?
27 sep 2005 16:20
Op autoweek.nl nog een aantal extra foto's (interieur en detail foto's)
http://www.autoweek.nl/newsimages.php?ID=4036&p=1&ref=
Mzzl
27 sep 2005 17:43
Reeds eerder geschreven: vind het gewoon een mooie P., vraag mij af wie-o-wie van het PF als eerste een Cayman bezit . . . . .
Zou hij meer verkocht worden dan een Boxster ?
27 sep 2005 20:16
Echt een superkarretje! (zijn toekomstige rivaal BMW Z4 Coupe trouwens ook
)
27 sep 2005 20:45
Ziet er echt schitterend uit!!!! Wat een fantastisch figuur. Smikkelen en smullen zal ik maar zeggen.......Die porsche cayman mag er trouwens ook best wezen
Edward
27 sep 2005 20:57
paSCal schreef:John4S schreef:Tis een strakke super mooie auto, ik heb hem nu dus al behoorlijk veel in het echt gezien, en in gezeten.
Om het even serieus te houden hier, hoe zat ie John?
Jij zit in een Boxster toch "slecht", hoe is dat in de Cayman gesteld?
voor mijn gevoel niet echt ruimer.
27 sep 2005 21:35
brede heupen
05 okt 2005 0:14
En
hier een video van de Cayman. Ik vind hem wel goed klinken :
05 okt 2005 9:33
Jammie, wat klinkt dat goed!
Ik ga morgen richting Stuttgart voor het fabrieksbezoek op vrijdag, en dan zal ik hem wel in levende lijve kunnen aanschouwen.
14 okt 2005 21:51
Net ff geweest bij Wittebrug en het is best een gave kar.
Natuurlijk moet je er even aan wennen, maar het ziet er
allemaal zeer afgewerkt uit. Nu was het wel een opgeleukt
model met zo'n 26.000 euro aan extra's
Zodoende
komt het karretje nieuw nog boven de ton uit. Pffff.
19 okt 2005 12:56
Jan A. (964 C4) schreef: Nu was het wel een opgeleukt
model met zo'n 26.000 euro aan extra's
Kun je een (best wel leuke) P (911
) voor kopen...
19 okt 2005 13:01
Ja dat is mijn idee ook en ik wil trouwens ook niet zoveel geld neerleggen voor een auto!
05 nov 2005 15:12
Tja, ik zou het niet meer weten, blijft een boeiende auto.
05 nov 2005 15:46
Aan die foto is duidelijk te merken dat dat Cayman achterraampje met een zeer belangrijke reden die vormgekregen heeft.
De vergelijking met een Elver (en daardoor grotere concurrentie in eigen stal) was anders helemaal met reden
05 nov 2005 16:46
Even een rare vraag van mij in betrekking tot dat raampje... Zou het niet kunnen, dat dat tbv. stevigheid is? Omdat het immers een middenmotor auto is, en dus het blok daar ligt? Kan me voorstellen dat er een en ander "in het midden" van de auto bevestigd zit, wat bij een 911 niet zo is. En om dat niet "open en bloot" te leggen, is dat ruitje dus kleiner? Of misschien zelfs wel helemaal niet mogelijk om het ruitje groter te maken?
Vorm volgt functie, dat idee? Iemand dit al van dichtbij kunnen bekijken?
05 nov 2005 17:01
paSCal schreef:Even een rare vraag van mij in betrekking tot dat raampje... Zou het niet kunnen, dat dat tbv. stevigheid is? Of misschien zelfs wel helemaal niet mogelijk om het ruitje groter te maken?
Vorm volgt functie, dat idee? Iemand dit al van dichtbij kunnen bekijken?
Ik weet niet of dit niet mogelijk is Pascal. In de eerdere versie was het een 911-achtig ruitje waarover blijkbaar veel discussie is geweest. Switch naar dit huidige zijruitje staat naar mijn mening los van constructie-beperkingen maar is zuiver esthetisch/marketing gebaseerd.
Eerdere versie:
05 nov 2005 17:09
Welnee Erwin, beide "eerdere versies" zijn photoshops... Je denkt toch niet dat Porsche dit soort foto's op de markt brengt? Dus dat zegt op zich niets...
06 nov 2005 1:29
paSCal schreef:Welnee Erwin, beide "eerdere versies" zijn photoshops... Je denkt toch niet dat Porsche dit soort foto's op de markt brengt? Dus dat zegt op zich niets...
Tuuuurlijk Sinterklaas! U hebt helemal gelijk!
Let's stick to the facts.
06 nov 2005 11:09
Prima, we vragen het na bij een echte Cayman kenner.... (iemand?
)
06 nov 2005 21:06
over 1 jaar zal de eerste zich wel melden op het forum