03 okt 2005 1:21
03 okt 2005 8:41
JanH schreef:Zou hem het liefst bij een dealer halen namelijk.
03 okt 2005 8:43
03 okt 2005 8:49
Die 300.000km is alleen bij jou he, dat weet je ... 200.000km is redelijk standaard.... (zeker in dit koude kikkerlandje)....Devils son schreef:Er zijn genoeg gevallen van mensen die zonder revisie ruim 300.000 km op de teller hebben gezet. Gewoon naar de staat van de auto kijken en bij een auto van ong. 15 of ouder natuurlijk altijd wat geld achter de hand houden voor eventuele onverwachte reparaties. Daarbij: er worden ook auto's aangeboden die de revisie achter de rug hebben. Mits die revisie goed is uitgevoerd kan de motor er dan weer een flinke tijd tegen.
03 okt 2005 8:51
03 okt 2005 9:30
paSCal schreef:Die 300.000km is alleen bij jou he, dat weet je ...
03 okt 2005 9:35
JanH schreef:..... ik zoek een type 3.2 of een 964 coupe. Voor de 3.2: 915 bak of G50 bak .....
Mijn probleem is het volgende: alle Porsches die ik zie staan hebben onwijs hoge kilometerstanden.
03 okt 2005 9:42
Devils son schreef:paSCal schreef:Die 300.000km is alleen bij jou he, dat weet je ...
Niet zo lang geleden in de 911&Porscheworld: een artikel over twee 993's met ieder 175.000 mijl (280.000 km) op de teller. Beiden liepen nog als een zonnetje.
03 okt 2005 9:57
03 okt 2005 10:00
03 okt 2005 11:25
03 okt 2005 16:48
EriC4C schreef:Uitzonderingen bevestigen de regel en zelfs daar is altijd wel een voorbeeld van te vinden , maar zoals een Porsche-specialist hier eerder schreef.
03 okt 2005 16:54
Devils son schreef:Dan daarbij: er is een groot verschil in een auto die dagelijks rijdt en een auto die voor de mooie snelle ritjes wordt gebruikt. De laatste slijt iha harder, ook al rijdt deze meestal minder kilometers op jaarbasis.
03 okt 2005 17:00
Dan daarbij: er is een groot verschil in een auto die dagelijks rijdt en een auto die voor de mooie snelle ritjes wordt gebruikt. De laatste slijt iha harder, ook al rijdt deze meestal minder kilometers op jaarbasis.
03 okt 2005 17:08
WdePundert schreef:Dat hangt ook van de lengte van de ritten af. Vele korte ritjes zijn slechter dan één lange. Ook de eerste kilometers bij koude motor zijn bepalend.
03 okt 2005 17:10
michael schreef:En er is ook nog wel een verschil tussen een auto die dagelijks maar korte stukjes rijd, en 1tje die 1X in de maand eens 200 km goed los gereden word. Doe mij het laatste maar inclusief een lage km-stand.
03 okt 2005 17:30
Devils son schreef:michael schreef:En er is ook nog wel een verschil tussen een auto die dagelijks maar korte stukjes rijd, en 1tje die 1X in de maand eens 200 km goed los gereden word. Doe mij het laatste maar inclusief een lage km-stand.
Prima, neem ik de dagelijks bereden auto, die lekker veel snelweg heeft gehad. Want die laatste auto's, dat zijn de auto's die blijven rijden.
03 okt 2005 17:56
michael schreef:
Dan niet komen klagen hier als je motor binnenkort een keer ploft.
03 okt 2005 18:15
03 okt 2005 18:18
michael schreef:Dat doen de meesten [niet iedereen hoor!!!] als hun "betrouwbare blok met veel snelwegkm's" ineens ploft.
03 okt 2005 18:25
03 okt 2005 18:52
michael schreef:Dan verwacht men misschien medelijden?
03 okt 2005 19:13
03 okt 2005 19:18
JanH schreef:Een motorrevisie is leuk
03 okt 2005 22:51