13 nov 2005 0:56
13 nov 2005 1:00
13 nov 2005 1:14
thomas993 schreef:krijg vandaag een mailtje van de vorige eigenaar - als ik de 2S ga verkopen of hij het eerste recht heeft van koop?
13 nov 2005 1:30
13 nov 2005 2:14
13 nov 2005 12:13
13 nov 2005 13:34
D-Dreamer schreef:Ik zou de hoogste bieder doen ipv iemand het "recht" geven
13 nov 2005 13:56
13 nov 2005 14:54
Paul van Engelen schreef:Ja
Wat zal ik zeggen
Sommige modellen...
...die hebben gewoon iets
Moeilijk te omschrijven, maar bepaalde 911 vormen hebben iets extra's
13 nov 2005 15:02
thomas993 schreef:krijg vandaag een mailtje van de vorige eigenaar - als ik de 2S ga verkopen of hij het eerste recht heeft van koop?
13 nov 2005 15:25
13 nov 2005 15:32
michael schreef:Maar om daar dan 15 tot 20K meer voor te betalen dan de "normale" vormen..... .
13 nov 2005 16:05
Paul van Engelen schreef:michael schreef:Maar om daar dan 15 tot 20K meer voor te betalen dan de "normale" vormen..... .
Zo weinig meer, voor zoveel méér
13 nov 2005 16:24
13 nov 2005 18:56
Bijna niks....ca 6cm Zijn een paar RS skirts goedkoper.Hoewel die ook weer heel veel zijn voor bijna niksmichael schreef:Paul van Engelen schreef:michael schreef:Maar om daar dan 15 tot 20K meer voor te betalen dan de "normale" vormen..... .
Zo weinig meer, voor zoveel méér
Heel veel meer, voor niks extra's .
13 nov 2005 19:00
Rob Herfst schreef:Je gaf zelf al aan (via PZ in Duitsland) dat de prijzen van de 993 (S) flink zullen gaan kelderen, dus.......
De S-luchtbel (Ja, meneer van Engelen....) wordt eens doorgeprikt!
13 nov 2005 19:02
13 nov 2005 19:11
thomas993 schreef:hij is een week onder handen geweest bij de specialist waar ik al 8 jaar klant ben, die heeft me gematst echt alles aan de auto gedaan om de auto van dealerconditie tot specialist-topstaat te upgraden.
13 nov 2005 21:10
13 nov 2005 23:47
Butzi schreef:Rob Herfst schreef:Je gaf zelf al aan (via PZ in Duitsland) dat de prijzen van de 993 (S) flink zullen gaan kelderen, dus.......
De S-luchtbel (Ja, meneer van Engelen....) wordt eens doorgeprikt!
????? Klinkt wel alarmerend voor de 993 bezitters (of geldt het alleen voor de S?), op welke termijn staat dit ons te wachten?
Toch denk ik dat de waardevermindering minder zal zijn dan van een 996 uit b.v. 1998.
13 nov 2005 23:59
14 nov 2005 0:17
14 nov 2005 1:06
Butzi schreef:????? Klinkt wel alarmerend voor de 993 bezitters (of geldt het alleen voor de S?), op welke termijn staat dit ons te wachten?
Toch denk ik dat de waardevermindering minder zal zijn dan van een 996 uit b.v. 1998.
14 nov 2005 1:19
Paul van Engelen schreef:Weet je wat het is met Rob, Buzti: zijn eerste keus was een 993 S
Paul van Engelen schreef:Nu moet hij het doen met een waterkoker zonder een serieus dak boven je hoofd en ja: dat doet dan zeer
Paul van Engelen schreef:Dus dat verdriet komt er af en toe uit, zeker als er gesproken wordt over waardevermindering...
14 nov 2005 1:22
Paul van Engelen schreef:Hé Rob,
misschien moet je ook eens gaan praten met die degelijke verkoper over 996 cabrio prijzen. Misschien heet die verkoper wel Herr von Wezel..