Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Gesloten onderwerp

iemand interesse in een Porsche Poster?

19 nov 2005 14:02

Kreeg ik afgelopen weekend bij de onvolprezen Nachtrit van John. Een poster van een blauwe 997 die de ondergaande zon tegemoet rijdt, officeel Porsche reclamemateriaal. Daar BA Baracus al boven mijn bed hangt heb ik geen ruimte. :wink:

Iemand interesse in deze poster? (die met Michel Vaillant hou ik me wel voor aanbevolen...)

19 nov 2005 16:20

Als er niemand anders geinteresseerd is wil ik er in mijn woning wel een plaatsje voor vrij maken (na een leuk kadertje ervoor gekocht te hebben) :wink:

20 nov 2005 13:23

Ik heb ook wel belangstelling!

Re: iemand interesse in een Porsche Poster?

20 nov 2005 14:39

horn schreef:Kreeg ik afgelopen weekend bij de onvolprezen Nachtrit van John. Een poster van een blauwe 997 die de ondergaande zon tegemoet rijdt, officeel Porsche reclamemateriaal. Daar BA Baracus al boven mijn bed hangt heb ik geen ruimte. :wink:

Iemand interesse in deze poster? (die met Michel Vaillant hou ik me wel voor aanbevolen...)

Harry liep toch te klagen dat iemand een stuk of vijftig posters had meegenomen! :evil:

20 nov 2005 14:42

Wordt wel een verlotinkje denk ik.

Ik sluit me aan.

Rene

20 nov 2005 19:40

IK ook, ik ook, ik ook.

20 nov 2005 19:41

ik doe ook mee

20 nov 2005 20:15

het duurt even maar dan willen ze wel hoor

robert

20 nov 2005 20:32

horn schreef: (die met Michel Vaillant hou ik me wel voor aanbevolen...)

regel ik.

20 nov 2005 21:05

Ik ook !!! Voor in mijn leslokaal, hebben VEUL mensen er plezier van !!! :wink:

21 nov 2005 12:18

John4S schreef:
horn schreef: (die met Michel Vaillant hou ik me wel voor aanbevolen...)

regel ik.

Hoeveel :?: :wink: :^:

21 nov 2005 20:45

Enfin,
ik heb zojuist een getal onder de 10 gepb't aan EriC4C.

Degene die hierboven hebben aangegeven interesse te hebben mogen allemaal één gok wagen. Als het getal voorbij komt, is de verloting afgelopen en sluit ik het topic. En stuur de poster op mijn kosten naar de gelukkige winnaar.

Iedereen die hierboven niet heeft aangegeven geinteresseerd te zijn is van uitgesloten van deelname en iedereen die dit wel heeft aangegeven mag slechts één gok wagen. Post je meer getallen, ben je automatisch gediskwalificeerd.

horn - scheidsrechter die niet op Temmink lijkt (Fortes Rodriguez moet heel hard gestraft worden - schaamteloze rolbevestigende voetballer... :puker: )

21 nov 2005 21:18

horn schreef:Enfin,
ik heb zojuist een getal onder de 10 gepb't aan EriC4C.

horn - scheidsrechter die niet op Temmink lijkt (Fortes Rodriguez moet heel hard gestraft worden - schaamteloze rolbevestigende voetballer... :puker: )

Zoals Rob Herfst eerder schreef:Héééé, zien we eindelijk eens het gezicht achter het Forumgeheugen:

Afbeelding :wink:

:salut:

21 nov 2005 21:22

Het cijfertje hier zetten , een PB-tje naar jou of naar Eric :?: (beter vragen voor ik weer een foutje maak zoals in het verleden met een quiz :wink: )
Als het hier moet staan is het beter even wachten en Russische Roulette spelen :D

21 nov 2005 21:29

horn - scheidsrechter die niet op Temmink lijkt (Fortes Rodriguez moet heel hard gestraft worden - schaamteloze rolbevestigende voetballer... )

Wat een Eikel he die Rodriquez.
Is al op nonactief. Schorsen voor rest van z'n leven.

Gokje-> Maar ik heb me niet aangemeld:

8

21 nov 2005 21:58

911-lover schreef:Het cijfertje hier zetten , een PB-tje naar jou of naar Eric :?:
Als het hier moet staan is het beter even wachten en Russische Roulette spelen :D

HIER :!: ..... en de eerste die het juiste getal raadt heeft prijs, dus of het beter is te wachten :?: :roll:

Erick schreef:Gokje-> Maar ik heb me niet aangemeld: 8

Afbeelding

21 nov 2005 22:06

9 natuurlijk !!

21 nov 2005 22:52

5

(zoals de S van Cooper S)

21 nov 2005 22:56

Fout,een RAM gaat altijd voor 7

22 nov 2005 1:00

ik laat eric aangeven wie de winnaar uiteindelijk is, zodat jullie zeker weten dat ik het getal naar hem heb gemaild... :wink:

22 nov 2005 9:16

8 natuurlijk.........

22 nov 2005 21:59

VIERRRRRRR

22 nov 2005 22:05

horn schreef:ik laat eric aangeven wie de winnaar uiteindelijk is .....

Zoals EriC4C al schreef:..... en de eerste die het juiste getal raadt heeft prijs, dus of het beter is te wachten :?: :roll:

:^:

GEFELICITEERD! Afbeelding

23 nov 2005 0:06

Bedankt !!!!
Gesloten onderwerp