Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Ontwerp je eigen porschepas

23 nov 2005 23:38

Je kan nu bij de Postbank een bankpas met eigen opdruk maken.

Ik heb al vast wat zitten knutselen :wink:

Afbeelding

23 nov 2005 23:40

Ik zag het ook net op tv! Heb je dan wel ff snel in elkaar geknutseld :thumleft:

23 nov 2005 23:44

Eveneens vanavond vernomen, helaas niet bij de postbank aangesloten :cry:

En nu maar wachten op een goed vervolg van de andere banken . . . .

23 nov 2005 23:45

Vind het wel een geinig initiatief! Helaas ben ik ook niet van de Postbank...

23 nov 2005 23:47

Dat is leuk...en ik zit bij de postbank (met mijn hypotheek) dus moet nog ergens een ongebruikt pasje hebben.....
Ik ga nu zoeken.........

23 nov 2005 23:51

Ik heb hem aangevraagd!! Kost eenmalig €9,75 maar dan heb ik wel m'n eigen auto op m'n pas :mrgreen: !! Mijn afbeelding is die van m'n avatar!

24 nov 2005 0:04

Aardig ontwerp met oa. de Ring er ook op :)

Afbeelding

24 nov 2005 0:34

Ziet er héél gaaf uit! :!: :wink:

Maar eh......

Nine-eleven schreef:Eveneens vanavond vernomen, helaas niet bij de postbank aangesloten

Afgezien van dit geinige pasje, hoef je daar volgens mij toch niet rouwig om te zijn??? :?:

Spreekt eerder vóór je! :wink:

24 nov 2005 0:39

:wink:
wel leuk idee

24 nov 2005 0:41

Géén Postbank, dus ook géén pasje... :cry:

24 nov 2005 8:05

Nine-eleven schreef:En nu maar wachten op een goed vervolg van de andere banken . . . .

Helemaal mee eens Marcel ! :wink:

24 nov 2005 8:16

Idee is niet nieuw en wordt in andere landen al lang aangeboden, overigens wel leuk.....

en dan hier in dit kikkerlandje maar weer zeiken dat dan de wachttijden bij de kassa oplopen..

24 nov 2005 11:09

geinig maar ja zit niet bij de postbank dus maar even wachten dan.

robert

Re: Ontwerp je eigen porschepas

24 nov 2005 13:05

Zit bij de Postbank en ga dus van de mogelijkheid gebruik maken.

24 nov 2005 16:02

klein stapje van het topic af:

de ING heeft tegenwoordig half doorzichtige oranje pasjes, zien er ook cool uit

ok, niet zo 8) als een porsche plaatje

24 nov 2005 16:05

Johnnyboyporsche schreef:Zit bij de Postbank en ga dus van de mogelijkheid gebruik maken.

zou maar opschieten, na de 30e gaat het je geld kosten las ik net op een andere site

marcometboerenleenbankpas

24 nov 2005 16:57

Ik moest gisteren anders ook al er mee accoord gaan dat het €9,75 zou kosten. Dus nu moet je toch al betalen hoor!

24 nov 2005 18:02

Dat vind ik gaaf!!!

24 nov 2005 19:12

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....................... van de Postbank :wink:

(hebben jullie trouwens die vervelende radio en tv commercial van hun al gehoord/gezien. Die met Tobias en Brett) ARRCCCCHHHHHHH !!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :x :x :? :shock:

24 nov 2005 21:29

Johnnyboyporsche schreef:Zit bij de Postbank en ga dus van de mogelijkheid gebruik maken.

Wat doe ik verkeerd? Op de homepage van de Postbank is niets te vinden voor een aanvraag van de nieuwe pas!?
Wie geef mij de juiste link?
B.v.b. dank.

24 nov 2005 21:38

Johnnyboyporsche ze zijn tijdelijk niet bereikbaar. Iedereen zit nu natuurlijk pasjes te maken.

als de site postbank.nl weer actief is dan zie je aan de rechterkant iets staan over mijn eigen postbankpas maken

24 nov 2005 21:53

Sandra & Eric schreef:Johnnyboyporsche ze zijn tijdelijk niet bereikbaar. Iedereen zit nu natuurlijk pasjes te maken.

als de site postbank.nl weer actief is dan zie je aan de rechterkant iets staan over mijn eigen postbankpas maken

Dankjewel Sandra & Eric.

24 nov 2005 22:44

Erick schreef:Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....................... van de Postbank :wink:

(hebben jullie trouwens die vervelende radio en tv commercial van hun al gehoord/gezien. Die met Tobias en Brett) ARRCCCCHHHHHHH !!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :x :x :? :shock:

Die heeft bij mij (na 1 keer al) de irritatiefactor bereikt! Verschrikkelijk :sick:

25 nov 2005 11:10

Vanochtend meteen mijn eigen Porsche-pasje besteld; was nog steeds gratis!

Als je het niet kunt vinden: even "eigen pasje" in de zoekfunctie intikken.

Echt prima mogelijkheden om het foto'tje te vergroten/verkleinen en te verschuiven op het pasje (heb wel even een 2.3 Mb foto'tje gebruikt, want je moet op het pasje wel wat details kunnen zien, hè :wink: ).

25 nov 2005 11:44

Het kost toch echt een tientje maar dan heb je ook wat :wink: :idea:

7.75 paskosten en 2.25 omzetkosten :roll: Maar toch blijft het leuk :wink:
Plaats een reactie