02 dec 2005 19:57
02 dec 2005 20:05
02 dec 2005 20:19
02 dec 2005 20:31
911-lover schreef:-uitvoeringen : Deze vraag begrijp ik niet goed.
02 dec 2005 20:34
02 dec 2005 20:55
911-lover schreef:Maar dat is enkel relevant als je hem voor dagelijks gebruik zou kiezen en niet voor circuit gebruik.
Dan vliegt het interieur er sowieso uit e komen er kuipjes in
02 dec 2005 21:04
02 dec 2005 22:42
02 dec 2005 23:00
02 dec 2005 23:43
Turbo zou mij afschrikken voor de kosten...
02 dec 2005 23:48
02 dec 2005 23:52
02 dec 2005 23:53
julius schreef:de S2 heeft 211 pk en de ( gewone ) turbo 220....als je dan een ander chippie in die S2 plaatst heb je zelfs nog wat meer pk`s en de onderhoudskosten zijn dan ook nog een stukkie lager.
03 dec 2005 0:13
03 dec 2005 12:52
TurboS is bijvoorbeeld in het begin alleen in "silver rose" geleverd. Ik zou persoonlijk absoluut niet zo'n uitvoering willen kopen (het interieur is ook echt niet te doen) Doe mij maar een donkere metallic met donker vol leer en turbo stoelen
03 dec 2005 13:17
03 dec 2005 13:35
03 dec 2005 13:41
911-lover schreef:Sorry , maar die cijfertjes van het verbruik neem ik met een zeer grote korrel zout.
vb de 944 Turbo had bij zeer rustige rijstijl (schakelen onder 3000 toeren en niet sneller dan 120 gereden) 10,5 liter nodig op een rit me hoofdzakelijk autosnelwegen van Amsterdam tot hier.
Hetzelfde verbruik dus van mijn 968CS (ook 3.0 zoals de S2) tijdens bvb de nachtrit. (zeer vlotte rijstijl en op de snelwegen meermaals over de 200 gegaan).
Neen , de Turbo is een zuipkoe.
Niets mis daarmee , maar het moet niet verschoond worden met foute gegevens
03 dec 2005 13:46
03 dec 2005 14:23
911-lover schreef:Knallen op het circuit
165km 48,5liter (is 29,39 liter op 100km)
03 dec 2005 14:51
04 dec 2005 8:27
911-lover schreef:Eigenlijk moet Chris_lbr hier antwoorden.
Hij heeft zowel met de Turbo (veel) gereden als met mijn CS.
Die kan je juist en objectief vertellen wat de verschillen zijn en welke de voorkeur heeft.
04 dec 2005 12:29
04 dec 2005 13:05
04 dec 2005 13:14