Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

uitgewogen een grote beurt en nieuwe schokbrekers

30 dec 2005 19:18

Ik kon vandaag de auto weer op halen bij erwin (renntech steenwijk)

Ik had de auto weg gebracht voor een grote beurt en nieuwe schokbrekers.

Toen ik de auto bracht had erwin gezien dat er nog wat andere dingen nodig waren om te vervangen.

aandrijfashoes was een beetje verdroogd
een stuuraanslagplaat gemonteerd
stof hoes vervangen
draagarm rubber
2 nieuwe remleidingen
2 kleine olie leidingen naast de olie tank
de drie v-snaren

en dan natuurlijk alles wat met de schokdempers en de beurt te maken heeft.

nu de auto klaar is loopt(klinkt) de moter beter, niet dat het niet goed liep maar klinkt nu rustiger,koppeling werkt lichter.(of lijkt dat zo)

En nartuurlijk alles super gedaan, alle onderdelen bewaard, das best een bult zo alles bij elkaar.
gewoon goede uitleg en weer alles even doorgenomen wat gedaan is en eventueel voor de toekomst nog gedaan moet worden

nu zou ik verslag doen van het verschil met rijden nadat de auto uitgewogen is maar met dit weer kan ik het niet beoordelen (en heb trouwens ook nieuwe schokbrekers).
Maar merkte vandaag dat met hoge snelheid en een golvend wegdek(snelweg A6 richting lelystad) de auto stabieler is en zekerder voelt
De auto rijdt gewoon super, stuurt strak en die nieuwe schokbrekers is ook een stuk beter.
Zoals erwin zei: van de zomer maar eens testen met de instelling van de schokdempers dan kan je wat beter kijken wat het verschil is.

al met al erwin en medewerkers bedankt ik ga weer een hoop fijne kilometers tegemoet.
:ba: :drive: :ba:

robert

draagarm rubber

30 dec 2005 19:45

Is alleen het draagarm-rubber vervangen of de hele draagarm?...

Re: draagarm rubber

30 dec 2005 20:05

marknineoneone schreef:Is alleen het draagarm-rubber vervangen of de hele draagarm?...

alleen het rubber (is ook los verkrijgbaar eerst niet), en prijs technisch ook beter voor mij.

robert

30 dec 2005 21:24

Ik zie dat je niet hebt zitten bezuinigen op het onderhoud van je Porsche, das een goede zaak.

Tuurlijk kost het wat, maar dat zijn die auto's dubbel en dwars waard.
Plaats een reactie