Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

"Kindje naar de chirurg"

14 jan 2006 10:18

Nou,

Vanavond gaan we het kindje ff voor paar weekjes wegbrengen voor een grote beurt. :cry: :cry: :cry:

Maar als die terug is dan kunnen we er voorlopig weer tegenaan. :wink: :wink:

Hij zou een beurtje krijgen maar het is een beetje uit de hand gelopen. Mijn vader wil gelijk dat de koppelingsplaten gedaan worden, stappenmotor nakijken, airco pomp riem spanrollen, startmotor .......zo kan ik nog ff doorgaan. Ook laat hij de stoelen opnieuw met leder bekleden. Dus strakt weer helemaal nieuw!!!

Wel een raar iedee dat ff niets hebt om te poetsen.

Re: "Kindje naar de chirurg"

14 jan 2006 10:25

petr-996-C2 schreef:Nou,
Wel een raar iedee dat ff niets hebt om te poetsen.

Heb nog wel een alternatief voor je :wink:

14 jan 2006 11:01

Auto is van je vader? Of hij alleen betalen?

14 jan 2006 11:31

petr-996-C2 schreef:Ook laat hij de stoelen opnieuw met leder bekleden. Dus strakt weer helemaal nieuw!!!

Hadden bij aankoop toch niet zo veel geleden? Blijkbaar zéér intensief gebruikt? Of beviel de kleur toch niet zo goed..... :?:

Afbeelding

14 jan 2006 14:18

wolf schreef:Auto is van je vader? Of hij alleen betalen?

Jaja van pa. maar.............. :lol: :lol:

14 jan 2006 14:21

ER schreef:
petr-996-C2 schreef:Ook laat hij de stoelen opnieuw met leder bekleden. Dus strakt weer helemaal nieuw!!!

Hadden bij aankoop toch niet zo veel geleden? Blijkbaar zéér intensief gebruikt? Of beviel de kleur toch niet zo goed..... :?:

Afbeelding

tja sommige verklaren mijn vader voor "gek". Bij de lende is het leder een beetje geschuurd dus laat hij beide stoelen opnieuw bekleden. :D :D Hij is net "Hans Anders" altijd alles perfect.

14 jan 2006 15:00

petr-996-C2 schreef:[ Bij de lende is het leder een beetje geschuurd dus laat hij beide stoelen opnieuw bekleden. :.

De complete stoelen :shock: een goeie autobekleder zet er alleen een nieuw stuk in :idea: :!:

14 jan 2006 15:07

ome piet schreef:
petr-996-C2 schreef:[ Bij de lende is het leder een beetje geschuurd dus laat hij beide stoelen opnieuw bekleden. :.

De complete stoelen :shock: een goeie autobekleder zet er alleen een nieuw stuk in :idea: :!:

Nou dat mag je aan mijn vader vertellen goed? :lol:

14 jan 2006 16:21

petr-996-C2 schreef:
tja sommige verklaren mijn vader voor "gek". Bij de lende is het leder een beetje geschuurd dus laat hij beide stoelen opnieuw bekleden. :D :D Hij is net "Hans Anders" altijd alles perfect.

Ziehier toch een kwaliteitsverschil tussen de 996 en de oudere elfjes... Ik vind dat toch wel erg snel.

14 jan 2006 18:07

petr-996-C2 schreef:
Nou dat mag je aan mijn vader vertellen goed? :lol:

Bij deze... :wink:

14 jan 2006 18:28

Wat leuk dat je vertelt wat je pa allemaal doet... :roll:
Als 'ie wil dat 'ie perfect is moet 'ie gewoon een nieuwe kopen.

14 jan 2006 18:33

jongens toch,
leven en laten leven.

14 jan 2006 18:58

Inderdaad, ik val RS-R hier even bij, mensen, blijf toch es wat positiever ofzo... Of is dat heel moeilijk?

14 jan 2006 20:01

Ik zou ze ook opknappen :!:

Ook viel mij het op (bij mijn zoektocht) dat bij de nieuwere type's de stoelen snel tekenen van slijtage vertonen :roll:

Een kennis heeft een Boxster met 60.000 km en de stoelen zijn behoorlijk doorgezakt.

14 jan 2006 22:28

paSCal schreef:Inderdaad, ik val RS-R hier even bij, mensen, blijf toch es wat positiever ofzo... Of is dat heel moeilijk?

Ach Pascal, ik kan het hebben.

Hij houdt nou eenmaal van strak. En als je een top auto hebt waar je op "verliefd" bent waarom zou je het dan niet doen. Hij wordt dan nog mooier. :lol: :lol:

15 jan 2006 2:39

Zie hier, 20 jaar oud.

Afbeelding

15 jan 2006 10:19

17 jaar oud en dik 2 ton op de klok, geen barstje te zien. Het leer uit dit tijdperk lijkt wel onverslijtbaar.
Overigens mooie 996 Petr, gave kleuren combinatie :thumleft:
Afbeelding
Plaats een reactie