Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

En nu weer een Porsche in de sloot...

21 jan 2006 17:59

Het is wel de tijd van ongevallen. Een Carrera GT afgeschreven, de Bugatti van Ratelband met schade, en nu lees ik weer in de krant dat er gistermiddag een rode Porsche bij Baarn (A1) in de sloot is geraakt. Gelukkig geen gewonden. Iemand van hier?

Re: En nu weer een Porsche in de sloot...

21 jan 2006 18:04

MS964 schreef: .. een rode Porsche ..

Rob H :?: :twisted: vraag me alleen af wat hij helemaal bij Baarn moest :wink:

21 jan 2006 18:09

Ook lekker objectief voor een krant :shock:

Reporter die schreef:Het is zo'n ongeluk waar passanten stiekem om grinniken. Een bloedsnelle Porsche, met een geluksvogel achter het stuur, die niet met het ding om weet te gaan.

21 jan 2006 18:17

911-lover schreef:Ook lekker objectief voor een krant :shock:

Reporter die schreef:Het is zo'n ongeluk waar passanten stiekem om grinniken. Een bloedsnelle Porsche, met een geluksvogel achter het stuur, die niet met het ding om weet te gaan.

tja ik keek ook eerst ff raar, aan de andere kant..............had ie ook na die klap wellicht "aan het hemelen" gegaan, das ff geen geluksvogel dan.

Toch houden die Porsches wel van water heh :lol: :lol: :lol:

kift

21 jan 2006 18:19

911-lover schreef:Ook lekker objectief voor een krant :shock:

Typisch nederlandse kift! :evil:

21 jan 2006 18:41

Ja, vond het ook belachelijk toen ik dat las! :twisted: Idd typisch Nederlands....(en dat terwijl 'ie voor hetzelfde geld net zo duur is als een nieuwe Ford Ka)

21 jan 2006 18:47

Wat een vreselijk Nederlandse reactie zeg. Gadver :sick: Ze gunnen je ook weinig hier in dit kikkerlandje. Maar erg jammer voor de bestuurder!

21 jan 2006 19:46

Geen kennis van zaken, geen behoefte om te onderzoeken, lekker achter je bureau een populaire mening vormen.

De journalistieke kwaliteit komt niet boven het niveau van een basisschoolkrantje uit.

21 jan 2006 20:04

zolang er nog afgunst bestaat en geen gezonde jaloezie, blijf je dit houden. :cry:

heel erg zielig, lachen om andermans pech! :evil:

21 jan 2006 20:50

GAAP!!!!

De verslaggever in kwestie kijkt nu mijmerend ( al sabbelend op z'n potlood ) naar de posters van al die fraaie sportwagens boven zijn bureau en hoopt ook ooit zo'n auto te kunnen rijden. Waarschijnlijk zal dat nooit gebeuren, dus zeikt hij dit soort gebeurtenissen maar af.

Ondertussen belt zijn moeder; "Jan, je bed is weer droog hoor !!!! "

:wink:

21 jan 2006 22:12

Marjon & Berry schreef:GAAP!!!!

De verslaggever in kwestie kijkt nu mijmerend ( al sabbelend op z'n potlood ) naar de posters van al die fraaie sportwagens boven zijn bureau en hoopt ook ooit zo'n auto te kunnen rijden. Waarschijnlijk zal dat nooit gebeuren, dus zeikt hij dit soort gebeurtenissen maar af.

Ondertussen belt zijn moeder; "Jan, je bed is weer droog hoor !!!! "

:wink:

Hahaha :!: Precies wat ik dacht!! :lol: :wink:

21 jan 2006 23:08

Maar Jan's moeder moet niet vergeten een zeiltje te plaatsen...
Wat een ongeloofelijke kneus zeg...

21 jan 2006 23:25

Erick schreef:Maar Jan's moeder moet niet vergeten een zeiltje te plaatsen...
Wat een ongeloofelijke kneus zeg...

:D :lol: :lol: :lol:

23 jan 2006 10:15

De enige rode die ik vaak in Baarn zag rijden was een speedster. Mag toch hopen dat dat 'm niet was.
Nou ja, aan de andere kant, je hoopt dat niemand dit overkomt natuurlijk. :(

23 jan 2006 11:06

Rob964Tip schreef:Geen kennis van zaken, geen behoefte om te onderzoeken, lekker achter je bureau een populaire mening vormen.

Wacht even, waar heb ik dat vaker gezien :?:
O ja, bijvoorbeeld hier: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... highlight= :!: 8)
Plaats een reactie