Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
22 jan 2006 20:21
Ha, die Marcos;
Schitterend artikel. Ik denk dat het anno nu nog bijna woordelijk zo geschreven zou kunnen worden.
23 jan 2006 9:05
Marcos,
Erg leuk, een soort jeugdsentiment
Ook de prijs af Amersfoort prachtig, maar kocht in dat jaar mijn eerste woning voor Fl 133.000.
Weet nog dat ik zo'n artikel van voor tot achter las.
Dank je
23 jan 2006 9:41
Wel raar om te lezen over het "oude" concept in een nieuw technisch jasje, althans 25 jaar na datum...
Hetzelfde kon je vandaag schrijven over de 997 tov de SC... wat is dan ondertussen het gigantische verschil tussen de oer-elfer en de 997 ?
23 jan 2006 10:04
Zo'n vette Rolex was toen ook niet duur
23 jan 2006 10:07
ome piet schreef:Zo'n vette Rolex was toen ook niet duur
was een betere investering dan die Porsche, of je er even veel lol van had gehad betwijfel ik
23 jan 2006 10:35
Heel leuk artikel
....
23 jan 2006 10:42
Andere vraag is of deze betreffende SC het jaar 2006 heeft gehaald...
Aan het kenteken te zien (
www.rdw.nl) iig niet hier in nederland.
23 jan 2006 14:21
Schitterend artikel....
23 jan 2006 17:57
Altijd leuk om zo iets weer eens (terug) te lezen.
23 jan 2006 18:40
Mooi artikel, prachtig blad.
Jammer van het faillisement in '95
23 jan 2006 20:35
Leuk stuk!
zoals ik eerder vermeld heb, ik heb hier een stuk liggen uit een tijdschrift. volgens mij over een 3.2 cabriolet!
Zal eens een scanner regelen
Als iemand anders nog meer van dit soort artikelen heeft, GRAAG!
23 jan 2006 21:10
Mooi dat zulke artikelen bewaard zijn gebleven!
23 jan 2006 21:25
Zeg eehhhh
als ik op het artikel ga staan met de muis(nee niet zo als in die reclame
zo blond ben ik nou ook weer niet
) en klik dan selecteer ik 't bericht maar kan ik 'm nog niet lezen
what the F#@K am I doing wrong
23 jan 2006 21:34
willem.964.c2 schreef:Zeg eehhhh
als ik op het artikel ga staan met de muis(nee niet zo als in die reclame
zo blond ben ik nou ook weer niet
) en klik dan selecteer ik 't bericht maar kan ik 'm nog niet lezen
what the F#@K am I doing wrong
Heb ik ook, maar dan moet je nóg een keer op het artikel (dat je in een apart schermpje hebt dan) klikken en dan verschijnt er een vierkantje onderin, daarop drukken en TATATATA, je kan het lezen
23 jan 2006 21:41
Shit, vergeten nog: Marcos, bedankt voor dit lekker weglezend stuk.
23 jan 2006 21:54
Heb ik ook, maar dan moet je nóg een keer op het artikel (dat je in een apart schermpje hebt dan) klikken en dan verschijnt er een vierkantje onderin, daarop drukken en TATATATA, je kan het lezen
[/quote]
Marcos bedankt voor 't leuke stuk
ennuhhh "MAXFLI`thanks mate want ik kan ´t nu ook lezen
23 jan 2006 22:18
Autoselekt was inderdaad een mooi blad en ik heb er een handjevol van bewaard. Destijds had ik nog niet eens een rijbewijs maar wel een jongensdroom. Er komen vast nog wel meer druilerige zondagen die me er toe aanzetten om eens een paar blaadjes in te scannen.
Het is ook wel leuk om te zien dat dit artikel 25 jaar later, met een "find and replace", ook op de huidige 911 kan worden toegepast. Hoe lang zullen we dit nog kunnen zeggen, nog 25 jaar?
En dan te bedenken dat ik aan mijn vrouw vraag waarom ze iedere week de Margriet en de Libelle leest, want die zijn toch elke keer weer hetzelfde...
24 jan 2006 10:01
In het blaadje van de "klassieke 911 en 912 club" van afgelopen maand stond ook een stukje (uit de kampioen van ergens begin 70-er jaren geloof ik) over de 911T van met gegevens, rijeigenschappen e.d.
Leuk om te lezen, iig voor mij als eigenaar van zo'n oudje.
Zal eens kijken of ik 'm in-gescan'd kan krijgen.
24 jan 2006 17:51
willem.964.c2 schreef:Heb ik ook, maar dan moet je nóg een keer op het artikel (dat je in een apart schermpje hebt dan) klikken en dan verschijnt er een vierkantje onderin, daarop drukken en TATATATA, je kan het lezen
Marcos bedankt voor 't leuke stuk
ennuhhh "MAXFLI`thanks mate want ik kan ´t nu ook lezen
[/quote]
Ook als je het artikel uitprint is het goed leesbaar. Kun je het later nog eens lezen.