24 jan 2006 12:51
24 jan 2006 12:55
24 jan 2006 13:52
24 jan 2006 15:40
24 jan 2006 16:18
Marcel schreef:gewoon zorgen dat je goede banden op je Porsche hebt. .........dus < 3mm --> nieuw schoeisel....
24 jan 2006 16:46
24 jan 2006 17:46
924carreragt schreef:dan ga je meer grip creëren op je voorwielen. Hierdoor wordt het onderstuur effect nog meer.
24 jan 2006 17:54
24 jan 2006 17:56
24 jan 2006 18:08
24 jan 2006 18:17
24 jan 2006 18:19
Jeroen914 schreef:onderstuur = auto stuurt niet
glijdt recht door over de voorwielen (stuuruitslag heeft weinig tot geen invloed)
geen grip op de voorwielen
24 jan 2006 18:20
yup...enige remedie is gas lossen toch?
24 jan 2006 18:59
Marco schreef:enige remedie is gas lossen toch?
24 jan 2006 19:50
24 jan 2006 20:12
24 jan 2006 20:19
paSCal schreef:Meestal krijg je onderstuur omdat je iets te hard door een bocht gaat, en heb je dus niet heel veel vermogen OVER
24 jan 2006 20:23
ingo schreef:Vraagje nav een P die ik laatst heb bekeken.
Kan het kwaad als de voorbanden op een Porsche meer zijn afgesleten dan de achterbanden (maar wel nog OK zijn). En als er voor nieuwe banden op moeten zijn de achterbanden juist weer kaler... Lijkt me dat dat juist dat 'gevaarlijker' is wegens minder grip op de achterbanden en meer voor... Of maakt het niet zo gek veel uit zo lang ze maar meer dan 2mm groef hebben?
Just curious.
24 jan 2006 22:25
24 jan 2006 22:39
24 jan 2006 22:46
Meestal krijg je onderstuur omdat je iets te hard door een bocht gaat, en heb je dus niet heel veel vermogen OVER
24 jan 2006 22:57
24 jan 2006 23:03
Renntech schreef:Understeer is when the driver is scared! Oversteer is when the passenger is scared!
24 jan 2006 23:13
Devils son schreef:Met een achterwielaangedreven auto met veel vermogen kan een flinke dot gas ook helpen (overstuur opwekken). Wel een minder geschikte methode voor de openbare weg overigens...
24 jan 2006 23:25