Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
22 feb 2006 18:57
Ik wil graag jullie advies.
Onder mijn nachtblauwe 993 wil ik deze zwarte velgen van Techart plaatsen. Is dat wel een goede combinatie (nachtblauw en zwart)?
[/img]
22 feb 2006 19:02
Sorry, niet mooi.
22 feb 2006 19:08
zou ik zelf niet doen...
22 feb 2006 19:09
Ik weet niet precies wat je voor advies bedoelt, het gaat hier gewoon om een kwestie van smaak : ik vind het in ieder geval helemaal niks en zou altijd voor originele Porsche velgen kiezen.
22 feb 2006 19:15
Eehh, nou nee.
Maar . . . . . , niets is zo subjectief als een persoonlijke smaak.
Doe vooral wat je zelf mooi vind en trek niets aan wat anderen er van vinden.
Persoonlijk vind ik de velg wel mooi, maar niet onder een nachtblauwe 993.
22 feb 2006 19:35
kan wel proberen diplomatiek te zijn maar ....
....niet mooi.
22 feb 2006 20:03
Ik wil ze later wel, tegen een prikkie overnemen hoor.
22 feb 2006 20:15
Tsja...
Noch de velg, noch de kleur
22 feb 2006 20:24
vind een zwarte velg dus wel mooi, maar onder een donkerblauwe auto
gewoon kijken hoe het staat en dan beslissen
22 feb 2006 20:27
zwarte velg?
ligt wellicht aan mijn scherminstellingen, maar ik zie toch echt een plaatje van een donkerblauwe velg. Een pimp-my-porsche donkerblauwe velg
9996...
22 feb 2006 20:29
mooi, geeft wel een geheel andere uitstraling!
22 feb 2006 20:43
Marco schreef:gewoon kijken hoe het staat en dan beslissen
Volledig mee eens.
En gewoon lekker dat doen wat jij mooi vindt
22 feb 2006 21:50
De velg is/oogt te modern voor onder een 993. Het plaatje klopt gewoon niet !
22 feb 2006 22:12
Ik vind het wel mooi, maar ik zou de harten blauw spuiten in de kleur van de auto. Zwart-blauw lijkt me niet zo'n geweldige combinatie.
22 feb 2006 22:25
Als ik het zo zou moeten zeggen; niet mooi. Maar je moet ze onder de auto zien en dan liefst ook nog in het echt, bij mijn eigen 993 vind ik de velgen op een foto wel aardig maar in het echt zijn ze echter veel mooier.
22 feb 2006 23:31
Een zwarte velg, kan volgens mij niet mis zijn, enkel vind ik de getoonde velg niet echt mijn ding. Ik geef nog altijd de voorkeur aan de originele velgen van Porsche, en dan nog liefst type gebonden.
Maar, is het eigenlijk niet het belangrijkste wat je er zelf van vind.
22 feb 2006 23:40
schitterende velg, heb hier ook naar gekeken.
Velgen blijken echter niet zo 'stijf' te zijn, volgens 'zeggen'.
Kan dit niet kwantificeren.
Mooi blijven ze!
http://www.streetdreams.org/photo/showphoto.php?photo=993&sort=1&cat=all&page=1
23 feb 2006 0:05
Ik ben geen Frans Molenaar ofzo, maar die kleuren passen volgens mij niet zo..
23 feb 2006 1:41
super! gewoon doen!
eindelijk es wat anders dan die strontsaaie3miljoenineendozijnzilverencupIIvelgen
23 feb 2006 9:10
Jeroen914 schreef:super! gewoon doen!
eindelijk es wat anders dan die strontsaaie3miljoenineendozijnzilverencupIIvelgen
Jeroen zou Jereon ook niet zijn he
Maar moet wel zeggen dat ik deze combinatie wel super vind:
23 feb 2006 10:00
Ik vind de velg mooi én een donkerblauwe 993, maar of de combinatie van beiden zo mooi is, vraag ik me af (en jij ook dus...
).
Ik denk dat ik het niet mooi zou vinden, omdat deze velg zich vooral leent om onder lichtgekleurde auto's gemonteerd te worden...
Bovendien vind ik de combinatie van zwart met donkerblauw sowieso niet mooi (ook niet bij kleding).
23 feb 2006 10:11
stomme vraag, wat kost het om de harten in de kleur van de auto te spuiten?
lijkt me geweldig mooi staan; exact wat jeroen zegt
en voor de orginaliteit hou je je huidige velgen er gewoon bij (als je em wilt verkopen)
23 feb 2006 13:17
Je moet het doen voor jezelf en niet voor de volgende eigenaar. Als je graag rookt in je auto rook je, en denk je niet ik doe het niet voor de volgende eigenaar.
DEZE VELGEN ZIJN GEWOON STOER.
23 feb 2006 14:29
Ziet er goed uit, ik vind het een mooie velg. Staat goed onder de 993, lekker sportief.
Ik zou ze alleen niet in het zwart noch in het blauw doen. Wat erg mooi is (een keer gezien in spanje meen ik, maar doet er eigenlijk niet toe) is het hart gunmetallic te laten coaten (spuiten kan barsten opleveren heb ik gehoord?). Dat staat super, een donkerblauwe met donkergrijze velgen> imo net zo mooi als een lichte auto met zwarte velgen.
Maarja, dat is mijn gedachte, het blijft jouw porsche, jouw smaak en vooral jouw geld...
Als voorbeeld
(ok het is een 350z en het is niet de goede kleur maar wel de kleur van die velgen met zo'n zilver randje... )