05 maart 2006 22:29
05 maart 2006 22:33
05 maart 2006 22:38
05 maart 2006 22:39
05 maart 2006 22:55
rob964.c4 schreef:ik ga je bevinding niet in twijvel trekken hoor maar ik vind juist bij een c4 (ik heb alleen ervaring in een 964 c4 en een 993 c4) dat het omhoog komen met accelereren en remmen juist minimaal is.
Misschien waren de schokbrekers wat minder.
robert
05 maart 2006 22:58
06 maart 2006 0:18
rob964.c4 schreef:ik ga je bevinding niet in twijvel trekken hoor maar ik vind juist bij een c4 (ik heb alleen ervaring in een 964 c4 en een 993 c4) dat het omhoog komen met accelereren en remmen juist minimaal is.
robert
06 maart 2006 0:21
06 maart 2006 0:39
Beltar schreef:
Jongens, breek nooit nog een 996 of een 997 af, want die rijden echt in een andere divisie.
06 maart 2006 0:47
rob964.c4 schreef:ja ik heb ook wel eens gehoord dat het bij een c2 was en dat daardoor de snelheids beleving groter lijkt.
maar in dit geval bedoelde beltar een c4.
en nogmaals ik twijvel niet aan beltar zijn bevindingen.
06 maart 2006 9:38
06 maart 2006 9:54
06 maart 2006 11:21
Devils son schreef: (..) Niet dat ik het afbreken van andermans auto een goed idee vind, maar er zijn ook stokken om de 996 en 997 mee te slaan. Lees het commentaar van Van Zweeden in het maart nr. van 911 & Porscheworld...
De 996 en 997 rijden anders dan de 964. Kwestie van voorkeur, want sommigen noemen de 964 gevaarlijk, anderen noemen de 996 steriel.
06 maart 2006 11:23
06 maart 2006 11:27
Retep968 schreef: (..) Misschien een beetje off-topic, maar hoe zijn de ervaringen met 911 Targa's?
06 maart 2006 13:25
De standaard 993 heeft dat ook.Het was het eerste wat me opviel tijdens de proefritten(en me niet beviel).Ik was pas overtuigd op het moment dat ik mijn huidige auto gereden had(verlaagd etc ).Maar als je eens goed oplet als je een keer achter of naast een standaard 964/993 rijdt zie je dat ze dat duiken en uit de veren komen wel degelijk behoorlijk doen.rob964.c4 schreef:ik ga je bevinding niet in twijvel trekken hoor maar ik vind juist bij een c4 (ik heb alleen ervaring in een 964 c4 en een 993 c4) dat het omhoog komen met accelereren en remmen juist minimaal is.
Misschien waren de schokbrekers wat minder.
robert
06 maart 2006 15:40
06 maart 2006 20:29
Marco schreef:leuk topic, 2 klassieke discussies door elkaar
06 maart 2006 20:30
paSCal schreef:Ik denk dat dit verhaal van beltar dan ook eigenlijk positief gelezen moet worden. Porsche heeft door de jaren heen dus niet alleen de auto maar ook de hele constructie verbeterd! Al is het uiteraard wel een keuze die je moet maken (en dan hebben we het nog niet over de centjes )
06 maart 2006 20:48
paSCal schreef:Porsche heeft door de jaren heen dus niet alleen de auto maar ook de hele constructie verbeterd!
06 maart 2006 20:49
Beltar schreef:Telkens weer lees ik hier negatieve opmerkingen ivm met het gedrag van een p-cabrio: te slap, een vod, geen échte porsche, niet circuitvaardig etc etc...
Nu kan ik jullie een beetje begrijpen.
Toen ik op de bochtige westvlaamse wegen in de 964 zat, begreep ik plots jullie anti-cabrio gevoelens.. Ik kwam , soooooooorrrrrrrrrry, in een vorig autoleven terecht...
Man, man, hoewel de 964 slechts 100k op de teller had, walste ie over de straat en vloog de wind rond mijn oren...
06 maart 2006 21:28
Rob Herfst schreef:die nog een 3e klassieke discussie probeert toe te voegen!
06 maart 2006 21:36
Marco schreef:gelukkig hebben we het alleen over de 911 en niet over die bijproducten
zoietsrob?
06 maart 2006 21:41
06 maart 2006 22:08
Teun schreef:Wat dacht je van een watergekoelde cabriolet met tiptronic