Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Porsche Merchandising gekocht:

08 maart 2006 19:35

Vandaag waren mijn ouders bij Porsche aken geweest (Dichterbij dan Eindhoven voor onderhoud) en daar was de vorige lijn kleding van Porsche design in de aanbieding :)
Zelf heb ik een poloshirt met Porsche onder aan de zijkant. Normaal €52.19, nu €34.90

(Ook heb ik nu een duits boekje over de GT3 :D dat boekje wat laatst gelekt was)

Re: Porsche Driver's Selection aanbieding

08 maart 2006 20:41

R.M.Boosten schreef:(Ook heb ik nu een duits boekje over de GT3 :D dat boekje wat laatst gelekt was)

Pas op; alles waar Porsche op staat en wat lekt, kan je een hoop duiten kosten :twisted: :lol:

08 maart 2006 20:43

Of hij bedoelt "likken". Bij onze zuiderburen is lekken likken :lol: :wink:

08 maart 2006 20:49

Is het misschien leuk een topicje te openen over welke nieuwe Porsche Merchendise we nu weer gekocht hebben :)?
lijkt mij in elk geval wel leuk!

09 maart 2006 10:23

Dat heb je toch net gedaan? Of zie ik het heel erg verkeerd? ;)

09 maart 2006 19:26

Ik bedoel dus een topic waar IEDEREEN zijn nieuwe aanwinsten meldt/showt ;)

Om een geheel eigen topic te openen lijkt zo opschepperig (kijk eens wat ik nou weer heb)

Maargoed, we gebruiken dus vanaf nu dit topic om al je nieuwe (onbelangrijkere) aanwinsten te melden :) merchandising dus!
(Misschien kan de topictitel worden aangepast?)

Gisteren op Ebay gewonnen: 1:18 BBurago Porsche 993 Carrera 2 Geel met grijs vanbinnen gescoort voor maar €10.51 incl. verzending :D

Edit EriC4C: Je kunt de titel van een topic dat je hebt gestart zelf wijzigen. Klik op Afbeelding in het eerste bericht et voila. :salut:
Plaats een reactie