Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Porsche valt alweer in de prijzen!

17 maart 2006 22:33

Porsche valt alweer in de prijzen met een eerste en tweede plaats!

De afgelopen drie weken hebben 7.487 holebisurfers hun favoriete wagen kunnen kiezen uit zestig voorgeselecteerde auto’s.
Een onverhoopt succes en meer dan voldoende reden om hiervan een traditie te maken!
Alle GayBelgium-surfers mochten via de minisite www.gaycar.be hun keuze maken door in zes categorieën telkens drie auto’s te weerhouden en deze een score van één tot drie punten toe te kennen.
Nadat de kiezers alle zes categorieën (met foto’s en beschrijving van alle automodellen) hadden doorlopen, kregen ze een overzicht van hun favoriete auto uit ieder segment.
Daar mochten zij opnieuw drie scores uitdelen en op die manier hun favoriete wagen kiezen.

Winnaars per categorie

Afbeelding

Stadswagens

1. Mini One
2. Peugeot 1007
3. Smart Fortwo Coupé

Afbeelding

Middenklassers

1. BMW 3-reeks
2. Alfa Romeo 159
3. Saab 9-3

Afbeelding

Limousines

1. Bentley Continental Flying Spur
2. Audi A8
3. BMW 7

Afbeelding

Sportwagens

1. Aston Martin DB9
2. Porsche 911 Carrera
3. Lamborghini Gallardo

Afbeelding

Cabrio’s

1. Mercedes SLK
2. Mini Cabrio
3. Saab 9-3 Cabrio

Afbeelding

4x4

1. Porsche Cayenne
2. Lexus RX
3. Mercedes ML

17 maart 2006 22:45

gaaaaaaaaaaap... :twisted:

Je weet niet hoeveel mensen kennelijk de gaykrant thuiskrijgen. Zoveel mails heb ik gehad dat mijn autootje 2e was geworden bij de cabrio's.

Nee, die lees ik bij de kapper... Sure you do! :tongue:

Doe mij die DB9 er maar bij. Dan maar af en toe een kerel die naar me fluit bij het stoplicht... :mrgreen: :clown:

17 maart 2006 23:53

Dat de cayenne 1 is geworden snap ik wel, in de 911 kun je niet op je knieën zitten achterin. :lol:

18 maart 2006 9:35

En bukken over de motorkap van een Cayenne lijkt me toch erg moeilijk. :wink:

18 maart 2006 17:20

Misschien heeft het ook te maken met de kennis van de gay-autokoper. Een vrouw weet ook minder van auto's dan een man...
...over het algemeen
Plaats een reactie