Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

"Kindje" is weer terug

23 maart 2006 20:44

Zo na een tijdje in de garage gestaan te hebben is de groene "kikker" weer terug :!: :ba:

Het nodige aan gebeurd maar hij rijdt nu weer als nieuw. Echt niet te geloven wat een verschil. Echt blij mee.

23 maart 2006 23:17

Fijn dat hij weer terug is...wat was het probleem dan?

23 maart 2006 23:42

gantor schreef:Fijn dat hij weer terug is...wat was het probleem dan?

Problemen met je 996?

24 maart 2006 0:16

Eigenlijk was het alleen nodig om de startmotor te vervangen i.v.m. zo af en toe slecht aanslaan en jullie weten nog dat mijn vader deze wou verkopen en een Tiptronic kopen? Nou hebben wij besloten dat wij een auto in deze kleurcombinatie toch niet kunnen vinden en de proefrit met een Tip. toch tegen viel heeft mijn vader besloten om de auto helemaal naar zijn zin te maken.

En aangezien dat hij een beetje perfectionist is..........nou de rest mogen jullie zelf invullen.

24 maart 2006 0:57

petr-996-C2 schreef:

En aangezien dat hij een beetje perfectionist is..........nou de rest mogen jullie zelf invullen.

Klein beetje maar Petr?? Ben blij dat ie weer loopt als een kanon!! :mrgreen:

Bert

24 maart 2006 8:19

bert964c4 schreef:Klein beetje maar Petr?? Ben blij dat ie weer loopt als een kanon!! :mrgreen:

Bert

Tja, je kent hem al wat langer dus je kan je wel voorstellen hoe die er nu bijstaat :wink: :lol:

24 maart 2006 13:40

Yep. :thumright: :thumright:

24 maart 2006 20:00

aangezien ik je vader niet ken...wat heeft hij precies laten doen dan om hem helemaal naar zijn zin te krijgen??

24 maart 2006 21:44

ja van die misterieuze verhalen worden we alleen maar nieuwsgierig.....
VERTEL !! (en graag wat fotos ook als het kan) :D

25 maart 2006 0:34

kristof356-911 schreef:ja van die misterieuze verhalen worden we alleen maar nieuwsgierig.....
VERTEL !! :D

Niet zo moeilijk denken, je bent een perfectionist, en dan moet ie van buiten, van binnen en vooral 200% zijn, niks meer, niks minder and thats the story!! :D en dan is de 996 gewoon weer :thumright:

25 maart 2006 14:21

kristof356-911 schreef:ja van die misterieuze verhalen worden we alleen maar nieuwsgierig.....
VERTEL !! (en graag wat fotos ook als het kan) :D

Ff denken wat het allemaal was: :lol:

Startmotor vervangen
Koppelingsplaten vervangen
Grote beurt
Wielen opnieuw spuiten
Stabilisator stangen vervangen
Looprollen van riem van A/C (bij warmte een beetje geluid)
Stoelen en achterstoeltjes opnieuw met leder bekleed
Porsche logo in hoofdsteunen (mijn idee :wink: )
Rammeltjes in dak
Paar kleine dingetjes rondom
Nieuwe olie overal
Nieuwe voorruit

Volgens mij was dat het zo'n beetje :lol: :lol:

25 maart 2006 16:46

Een beetje?? :scratch: :D

25 maart 2006 18:17

Zou best wel een paar foto's "van het kindje" willen zien hoe e.e.a. er NU uitziet :D

25 maart 2006 19:17

Johnnyboyporsche schreef:Zou best wel een paar foto's "van het kindje" willen zien hoe e.e.a. er NU uitziet :D

Komt voor elkaar (eerst mooi weer) :lol:

25 maart 2006 20:13

ook eentje van logo in stoelen, ben benieuwd!
Plaats een reactie