Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

P&P of debock

14 apr 2006 22:13

Sinds deze week een 996 C2 Tip. Wat zijn jullie bevindingen jegens deze bedrijven...ze zijn zeer kort bij mij en ik zoek nog een garage voor onderhoudsbeurten ed. Bij P&P heb ik trouwens al zilverringen laten bestellen voor de wijzerplaten. Hijzelf doet oude Porsches zei hij, maar hij heeft iemand in dienst die van Porsche Eindhoven komt en wel ervaring heeft met de nieuwere Porsches. Welke geniet jou voorkeur?

14 apr 2006 22:17

Peter van Dillen.
wanneer ik weer een Porsche koop, weer bij P&P in onderhoud.
Vakman,eerlijk en ook nog een goeie kerel.
P&P dus. :idea:

14 apr 2006 23:16

P&P.

15 apr 2006 13:47

Peter

15 apr 2006 15:48

Duidelijk lijkt mij. :wink:

15 apr 2006 18:55

P&P, zeer goed adres.

15 apr 2006 19:47

RS-R schreef:Duidelijk lijkt mij. :wink:

Afbeelding Volgens mij wordt hier wel iets positiefs over P&P gezegd, maar niets negatiefs over De Bock. :idea: :wink:

16 apr 2006 12:52

EriC4C schreef:
RS-R schreef:Duidelijk lijkt mij. :wink:

Afbeelding Volgens mij wordt hier wel iets positiefs over P&P gezegd, maar niets negatiefs over De Bock. :idea: :wink:

Gewoon mening gegeven.

16 apr 2006 13:04

Ik ben in het verleden wel bij Jos de Bock geweest. (toen werkte Peter daar nog). altijd vriendelijk en goed geholpen.

Ben recentelijk voor een nieuwe RVS uitlaat geweest bij Olav Gelissen speedservice in Born.
Prima service :!:

16 apr 2006 13:11

Ik heb niet met beide bedrijven ervaring en mag dus eigenlijk niet oordelen....

De keren dat ik met Jos de Bock te maken heb gehad, zijn zeer positief te noemen! Alle afspraken keurig nagekomen! Het lijkt mij ook iemand met zeer ruime Porsche ervaring en na al die jaren nog steeds veel liefde voor het vak.

Nogmaals, dit wil niet zeggen dat daardoor het andere bedrijf minder is maar daar heb ik simpelweg geen ervaring opgedaan.
Plaats een reactie