24 apr 2006 13:21
24 apr 2006 16:19
24 apr 2006 17:02
24 apr 2006 17:10
24 apr 2006 17:24
24 apr 2006 17:25
24 apr 2006 18:20
FROST schreef:HEY wat gaaf!!![]()
..ik vond die vleugeldeuren al bij het 997 model goed staan(ben effe vergeten welk merk em nou had staan tunen), en ook wederom bij de Cayman S.
*maar aan de andere kant..zou er geen 3000 euro voor wegleggen*!!
24 apr 2006 18:26
24 apr 2006 19:49
24 apr 2006 19:52
24 apr 2006 19:58
Anton schreef:Ik heb er maar een woord voor: zinloos.
24 apr 2006 20:23
24 apr 2006 21:15
24 apr 2006 21:23
24 apr 2006 22:00
24 apr 2006 22:10
Das Öffnen der Tür findet dabei in 2 Schritten statt:
Schritt 1: Öffnen der Tür wie gewohnt nach aussen bis zum maximal von LSD vorgegebenen Winkel (ca.30 Grad). Der Platz reicht aus, um Ein- und Aussteigen zu können.
Schritt 2: Anheben der Tür. Die Tür wird erst ab diesem Punkt angehoben und mit Unterstützung der Gasfeder lässt sie sich leicht bis an den Anschlagpunkt öffnen (ca. 40 Grad).
24 apr 2006 22:31
24 apr 2006 22:35
thijzer schreef:Waar is de tribal-sticker op de zijkant, de bass-booster, de nep-luchtinlaten en de lichtgevende antenne?
24 apr 2006 22:44
24 apr 2006 22:55
[/quote]911-lover schreef:Die deuren gaan ook eerst normaal open alvorens ze naar boven worden gekantelt![]()
![]()
[Schritt 1: Öffnen der Tür wie gewohnt nach aussen bis zum maximal von LSD vorgegebenen Winkel (ca.30 Grad). Der Platz reicht aus, um Ein- und Aussteigen zu können.
Schritt 2: Anheben der Tür. Die Tür wird erst ab diesem Punkt angehoben und mit Unterstützung der Gasfeder lässt sie sich leicht bis an den Anschlagpunkt öffnen (ca. 40 Grad).
24 apr 2006 23:05
Niet mijn stijl. Schijnt lastig te zijn met instappen. Zie ook de Ford GT die laatst bij Topgear was: niet in te komen als ie ingeparkeerd is.
24 apr 2006 23:10
24 apr 2006 23:53
dynamic schreef:Niet mijn stijl. Schijnt lastig te zijn met instappen. Zie ook de Ford GT die laatst bij Topgear was: niet in te komen als ie ingeparkeerd is.
Juist niet, de Ford GT heeft deuren die in het dak doorlopen en gewoon openzwaaien. Als je dus de deur opend heb je nog een stuk dak boven aan de deur zitten. Kortom alleen bij deze Ford GT zouden deze deuren functie hebben.
Overigens hadden alle gewone auto's maar zulke deuren scheelde een hoop parkeer schade (putjes). Sommige h*ft*rs rossen nl. zo een deur in je flank.
25 apr 2006 0:52
Quote:
Niet mijn stijl. Schijnt lastig te zijn met instappen. Zie ook de Ford GT die laatst bij Topgear was: niet in te komen als ie ingeparkeerd is.
Juist niet, de Ford GT heeft deuren die in het dak doorlopen en gewoon openzwaaien. Als je dus de deur opend heb je nog een stuk dak boven aan de deur zitten. Kortom alleen bij deze Ford GT zouden deze deuren functie hebben.
Overigens hadden alle gewone auto's maar zulke deuren scheelde een hoop parkeer schade (putjes). Sommige h*ft*rs rossen nl. zo een deur in je flank.
Dan heb je die aflevering niet gezien. Hij kwam dus z'n auto niet in als hij op een normale manier tussen twee auto's geparkeerd stond.
25 apr 2006 7:39