10 mei 2006 21:09
10 mei 2006 21:43
10 mei 2006 21:58
11 mei 2006 11:42
11 mei 2006 11:50
Anton schreef:Sportuitlaat is volgens mij de oplossing.
...Maakt, zoals de meeste systemen, gebruik van een paar bypass pijpjes voor een dieper, rochelender geluid bij met name lage toeren.
Nadeel; een resonantie bij +/-2500 toeren kan dan optreden wat het afstand rijden niet bepaald aangenamer maakt!!!
11 mei 2006 12:10
11 mei 2006 12:14
John4S schreef:Neem sportcats .........magistraal effect..........volgens mijn buren , en een paar extra Peekaas op de koop toe..
Deze in combi met een sportuilaat....en de rillingen lopen over je rug
11 mei 2006 12:20
11 mei 2006 14:02
John4S schreef:Neem sportcats .........magistraal effect..........volgens mijn buren , en een paar extra Peekaas op de koop toe..
Deze in combi met een sportuilaat....en de rillingen lopen over je rug
11 mei 2006 14:06
GerbenJ schreef:Wat een geluid kwam daaruit. Maar of je dat de hele tijd wilt aanhoren?
11 mei 2006 14:07
Olaf schreef:GerbenJ schreef:Wat een geluid kwam daaruit. Maar of je dat de hele tijd wilt aanhoren?
het systeem dat John4S eronder heeft zitten kan je (optioneel) aan en uit zetten
11 mei 2006 14:07
11 mei 2006 14:12
11 mei 2006 14:20
Retep968 schreef:Misschien een nutteloze tip, maar ik las op rennlist.de dat iemand met een 968 rammelende schotten in zijn originele einddemper had. Deze heeft hij opengemaakt en de losse schotten verwijderd. Daarna de einddemper weer dichtgelast.
11 mei 2006 14:41
11 mei 2006 14:52
11 mei 2006 17:14
11 mei 2006 17:28
11 mei 2006 17:51
11 mei 2006 19:57
12 mei 2006 8:16
knoet schreef:ik zal bij gelegenheid is geluidsfragmentje van mijn uitlaat openemen... gaat niet TE luid, maar enkel een leuke diepe grom...
ik vind het allessinds een aanrader
12 mei 2006 10:40
12 mei 2006 13:53
12 mei 2006 16:09
12 mei 2006 16:20