10 mei 2006 22:29
10 mei 2006 22:36
10 mei 2006 22:51
10 mei 2006 22:56
mhoeneveld schreef:De 993 heeft nog het mooie bijna 'spartaanse' en een geweldig mooi geluidje.
10 mei 2006 22:59
10 mei 2006 22:59
10 mei 2006 22:59
10 mei 2006 23:01
10 mei 2006 23:05
10 mei 2006 23:22
10 mei 2006 23:29
Jeroen C3.0 schreef: ultieme evolutie van de watergekoelde boxer i
10 mei 2006 23:33
10 mei 2006 23:41
10 mei 2006 23:44
10 mei 2006 23:47
wolf schreef:Jeroen C3.0 schreef: ultieme evolutie van de watergekoelde boxer i
in de hoek jij!
11 mei 2006 0:06
11 mei 2006 0:46
BJ964 schreef:De keuze tussen lucht/water EN turbo/NA... Persoonlijk zou ik voor de 993TT gaan... Het is ook maar waar je de auto voor wilt gaan gebruiken. Voor erbij: 993TT. Voor alledag: 9964S
11 mei 2006 0:54
Beltar schreef:BJ964 schreef:De keuze tussen lucht/water EN turbo/NA... Persoonlijk zou ik voor de 993TT gaan... Het is ook maar waar je de auto voor wilt gaan gebruiken. Voor erbij: 993TT. Voor alledag: 9964S
Volledig mee eens,er zijn idd veel factoren die die keuze zullen beinvloeden.
Vb doe je veel km? dan 996, weinig dabn de 993tt (onderhoud en verbruik veel duurder... fun ook!)
11 mei 2006 6:14
11 mei 2006 6:52
11 mei 2006 7:30
11 mei 2006 7:55
944 guy schreef:wolf schreef:Jeroen C3.0 schreef: ultieme evolutie van de watergekoelde boxer i
in de hoek jij!
Haha! Inderdaad, prakker!
TT natuurlijk!
11 mei 2006 8:16
11 mei 2006 8:35
11 mei 2006 9:18