Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
16 mei 2006 11:52
http://www.porsche-aachen.de/de/sale/us ... /info.aspx
Waarop zou deze zijn ingeruild
ik vind hem niet mooi, zeker niet met die velgen, net wieldoppen
16 mei 2006 11:56
Boxy&Boraman schreef:Waarop zou deze zijn ingeruild
Ik denk op een Boxster 2.5. Dat is nl. al een flinke stap omhoog tov een Italiaans gebakje...
16 mei 2006 11:59
Die velgen vind ik nou juist het mooiste van die auto...
16 mei 2006 12:18
Voor dat geld heb je een hele mooie GT3 of met een weekje zakgeld bijleggen een Turbo.
Dan zou ik het wel weten.
16 mei 2006 15:03
Tis wel fdf een vette Ferrari waar je lekker in kan knallen met het hele gezin......
"k vind hem mooi...........en moet super rijden, zal wel alleen zijn hier.
16 mei 2006 15:56
Ik vind het ook een prachtige wagen. Ik zie mezelf enkel nog niet zo direct in een Ferrari rijden.
16 mei 2006 15:57
John4S schreef:Tis wel fdf een vette Ferrari waar je lekker in kan knallen met het hele gezin......
"k vind hem mooi...........en moet super rijden, zal wel alleen zijn hier.
Je bent niet alleen hoor! Als ik het geld ervoor zou hebben zou er toch zo'n Italiaanse volbloed bij komen hoor. In Italië ontwerpen ze tenminste nog auto's met passie
16 mei 2006 16:09
Ik vind hem heel mooi
Zou em best willen hebben! vooral omdat je er met z'n 4en inkunt, en ik vind dat er maar 2 mooiere 4 persoons zijn:
Aston Martin Rapide (Als hij überhaupt uitkomt)
Porsche PanAmera (Als hij uit komt)
Gebasseerd op de schetsen die wij hebben mogen genieten...
Maar dan praten we eigenlijk over een heel andere klasse!
16 mei 2006 16:13
R.M.Boosten schreef:Maar dan praten we eigenlijk over een heel andere klasse!
ik vind dat we het dan wel over dezelfde klasse hebben, als ze idd echt worden uitgebracht...
16 mei 2006 16:15
Qua prijs, ja... qua functie nee...
De ferrari is gewoon een tweedeurs sport coupe met toevallig redelijke ruimte achterin
De AM en Porsche zijn gewoon Luxe Limosines als de MB-S BMW-7 en Audi-A/S8
16 mei 2006 16:18
Boxy&Boraman schreef:http://www.porsche-aachen.de/de/sale/usedcars/id61551/info.aspx
Waarop zou deze zijn ingeruild
cayenne, toch te weinig ruimte oid....
geen idee
16 mei 2006 16:39
R.M.Boosten schreef:Ik vind hem heel mooi Zou em best willen hebben! vooral omdat je er met z'n 4en inkunt, en ik vind dat er maar 2 mooiere 4 persoons zijn:
Verwacht niet teveel van die 4 plaatsen. Ik betwijfel het, dat je meer plaats hebt dan in een 911.
16 mei 2006 16:45
ppp 356 schreef:Ik betwijfel het, dat je meer plaats hebt dan in een 911.
Toch wel. Maar de Rapide en de Panamera zullen weer ruimer zijn (ik denk zoals de Quattroporte en niet zoals een 7-serie/S-klasse)
16 mei 2006 21:26
Ik wil niet jippie doen, maar voor dat geld koop ik 180 stuks 924...
Maar ik zou 'm graag willen hebben. Ik vind (en nu krijg ik de rest op m'n kop, let maar op) het geluid wel mooier dan van een P.
Iemand?
16 mei 2006 21:31
dat is je volste recht om dat te vinden
16 mei 2006 21:46
ppp 356 schreef:R.M.Boosten schreef:Ik vind hem heel mooi Zou em best willen hebben! vooral omdat je er met z'n 4en inkunt, en ik vind dat er maar 2 mooiere 4 persoons zijn:
Verwacht niet teveel van die 4 plaatsen. Ik betwijfel het, dat je meer plaats hebt dan in een 911.
Ik moet de eerste 911 nog tegenkomen waar 2 volwassenen van 1.85m fatsoenlijk achter elkaar kunnen zitten. Volgens Autovisie is op die manier wellicht een trans-Europarit nog uit te houden.
16 mei 2006 21:48
Jort schreef:ppp 356 schreef:R.M.Boosten schreef:Ik vind hem heel mooi Zou em best willen hebben! vooral omdat je er met z'n 4en inkunt, en ik vind dat er maar 2 mooiere 4 persoons zijn:
Ik moet de eerste 911 nog tegenkomen waar 2 volwassenen van 1.85m fatsoenlijk achter elkaar kunnen zitten. Volgens Autovisie is op die manier wellicht een trans-Europarit nog uit te houden.
Dat zie ik in die Ferrari dus ook niet gebeuren.
16 mei 2006 22:04
Volgens Autovisie:
Met vier personen in een Ferrari, dat zal wat overdreven zijn, denkt u waarschijnlijk. Niets daarvan: in de 612 kun je daadwerkelijk vier mensen kwijt zonder dat deze zich op mensonterende wijze moeten dubbelvouwen. En dan heb ik het niet over kinderen. Met de voorstoel ingesteld op een postuur van 1,85 meter kun je prima achter jezelf plaatsnemen.
Zit je eenmaal, dan vallen de knieën op strakke wijze in twee uitsparingen in de voorstoel, het achterwerk zit diep in de welgevormde kuip, waardoor het hoofd vrij blijft van de hemelbekleding, en ten slotte rusten de armen soepel op de centrale verhoging en op de armsteun in het zijpaneel. Ik durf zelfs de uitspraak aan dat een trans-Europarit op die achterbank is uit de houden.
Het is niet zo vreemd dat die 612 gewoon een behoorlijk ruime auto is, want tussen de op de grille en het kofferdeksel geplakte cavallino rampante zit ruim 490 centimeter aan aluminium en andere materialen. Voor het juiste perspectief: een Audi A6 is even lang.
Ik zie geen reden waarom Autovisie hier de boel zou opkloppen. Duidelijk toch?
16 mei 2006 22:43
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ( mocht de nodige pecunia opgehoest kunnen worden) een Ferrari onder mijn kont zou laten installeren!
16 mei 2006 22:55
Er hebben altijd 4 voorwaarden op mijn lijstje gestaan, waaraan moet worden voldaan, wil ik Ferrari rijden.
1- Het moet een tijdloze schoonheid zijn, net zoals een flink aantal klassieke Ferrari's;
2- De sound moet als vanounds kippevel kunnen bezorgen;
3- De auto moet betrouwbaar zijn. Nee, niet onfeilbaar, maar wel acceptabel en bruikbaar zonder al te veel zorgen;
4- Geld.
Het lijkt alsof tegenwoordig aan de eerste 3 voorwaarden kan worden voldaan. De vierde, dat wordt nog zwoegen en sappelen.
17 mei 2006 6:57
Als ik de poen zou hebben,zou ik toch echt de Ferrari kopen.
Dan hoef ik tenminste niet uit te leggen waarom ik geen 911 heb gekocht...........
Net als bij Jort wordt het bij mij ook zwoegen en sappelen om aan de vierde voorwaarde te voldoen.
Ik geloof dat het voor mij bedtijd wordt.
17 mei 2006 7:18
Jort schreef:Er hebben altijd 4 voorwaarden op mijn lijstje gestaan, waaraan moet worden voldaan, wil ik Ferrari rijden.
1- Het moet een tijdloze schoonheid zijn, net zoals een flink aantal klassieke Ferrari's;
2- De sound moet als vanounds kippevel kunnen bezorgen;
3- De auto moet betrouwbaar zijn. Nee, niet onfeilbaar, maar wel acceptabel en bruikbaar zonder al te veel zorgen;
4- Geld.
Het lijkt alsof tegenwoordig aan de eerste 3 voorwaarden kan worden voldaan. De vierde, dat wordt nog zwoegen en sappelen.
de poen is al voorhanden, nu nog plaats voorzien (grapje
)
alhoewel, voor 15000 is er enen van de hand gegaan in mijn straat (328)
17 mei 2006 11:33
Tja.. die voldoet aan alle punten... behalve 3
17 mei 2006 12:44
Voor 15k zou ik dan toch een uitzondering maken op punt 3
17 mei 2006 13:07
Double G schreef:Voor 15k zou ik dan toch een uitzondering maken op punt 3
En er alleen nog maar naar kijken en in zitten terwijl je "broem-broem" roept?