17 mei 2006 19:59
17 mei 2006 20:12
17 mei 2006 20:13
17 mei 2006 20:17
Marco schreef:volgens mij niet....
wel interessante stelling in dat belgische systeem
17 mei 2006 20:18
17 mei 2006 20:19
Marco schreef:zit een redelijk aktief forum daar, waag het er eens op
... wel even hier draadje kopieeren, want ik ben erg benieuwd
17 mei 2006 20:38
17 mei 2006 20:43
Rob Herfst schreef:AHA!
De A13 en de A20 (lees ik op DAT andere forum)
Dat zijn dus ook nog eens twee aparte trajectcontroles!
Jammer, je zal gewoon moeten schokken en de volgende keer daar iets alerter zijn!
17 mei 2006 21:36
Rob Herfst schreef:AHA!
De A13 en de A20 (lees ik op DAT andere forum)
Dat zijn dus ook nog eens twee aparte trajectcontroles!
Jammer, je zal gewoon moeten schokken en de volgende keer daar iets alerter zijn!
17 mei 2006 21:51
17 mei 2006 21:52
s_vandamme schreef:in Belgie kun je in dergelijke gevallen de minste van de 2 boetes kwijtraken als het 1 aansluitende rit is (wat met 2 minuten verschil echt redelijk duidelijk is )
17 mei 2006 21:53
17 mei 2006 22:02
ingo schreef:
Je kunt die weken dus iig nog rente vangen
17 mei 2006 22:06
17 mei 2006 22:06
18 mei 2006 0:14
18 mei 2006 0:31
18 mei 2006 7:45
18 mei 2006 8:06
Red Cabriolet schreef:Stel je vermoord iemand, je schiet hem neer, voor het zekere schiet je nóg een keer, dan wordt je toch óók niet 2x dezelfde moord ten laste gelegd? Of zie ik hier iets verkeerd?
18 mei 2006 12:40
RED CABRIOLET schreef:Heb het vorig jaar ook meegemaakt, 2x geflitst op dezelfde weg met een minuut verschil. Heb toen contact opgenomen met het betreffende korps (tel.nr. staat gewoon op je brief van CJIB) en daar wisten ze me uit te leggen dat ze op een weg meerdere contrôles mogen plaatsen, mits er maar een kruispunt tussen zit óf iets van 400m.
18 mei 2006 13:20
18 mei 2006 13:35
rufie schreef:Krijgt hij 1 of 10 bekeuringen ?
18 mei 2006 13:38
18 mei 2006 13:42