Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
23 mei 2006 21:39
Ik ben helemaal de kluts kwijt....
Ik check daarnet mijn mailbox en die zat vol spam. Per ongeluk dubbelklik ik op één van die mails en die opent en wat blijkt nu......Het is geen spam.
Ik heb een mailtje ontvangen van Porsche Leipzig.
Dit is de inhoud :
Lieber Gewinner,
erinnern Sie sich noch an Ihre Teilnahme an unserem "Discover Porsche in Leipzig"-Gewinnspiel? Herzlichen Glückwunsch! Sie haben alle Fragen richtig beantwortet und wurden als einer von zehn Gewinnern ermittelt!
Tauchen Sie für einen Tag in die Erlebniswelt von Porsche im Rahmen unseres Programms „Discover Porsche in Leipzig“ ein. Begleiten Sie den Porsche Cayenne auf seinem Weg durch die Fertigung. Ebenso geht es im Kundenzentrum auf Entdeckungsreise. Hier erfahren Sie mehr über die Porsche Historie. Verfolgen Sie im Streckenleitstand das Geschehen auf der Einfahr- und Prüfstrecke und genießen Sie einen spektakulären 360° Rundblick auf das gesamte Porsche Gelände. Bei einem Besuch im Restaurant wartet ein 3-Gang-Menü auf Sie, das direkt vor Ihren Augen zubereitet wird. Das Highlight dieses exklusiven Programms wird die Fahrt in einem Porsche in Begleitung eines professionellen Instrukteurs sein. Dabei geht es hinaus auf die Einfahr- und Prüfstrecke, wo Sie Porsche Leistung ausloten können. Was der Cayenne abseits befestigter Wege kann, erleben Sie auf der Geländestrecke. Freuen Sie sich auf einen ganz besonderen Tag bei Porsche Leipzig.
Morgen zo vroeg mogelijk bellen om te bevestigen.
Sjonge, sjonge, hier ben ik echt niet goed van....
23 mei 2006 21:43
Da's idd héél vervelend, zou ik ook niet goed van zijn
In ieder geval wens ik je veel plezier met zo'n waanzinnige dag
23 mei 2006 21:48
Glückwünsche & Viel Spaß!
Terecht gekomen bij de juiste persoon.
23 mei 2006 21:49
fewww
jij blij dat je het niet wegggegooird hebt
Top man.
Betekent dit dat er nu een plekke vrij komt bij het bezoek aan stuttgart?
Leipzig en stuttgart is natuurlijk een beetje overdreven
top man
23 mei 2006 21:52
Hahaha, goeie DeniS2 !
Ik denk dat Stuttgart en Leipzig bezoeken in één en dezelfde maand wel zal lukken.
Bedankt heren voor de reactie. Pfff, ben blij dat ik neerzat op een stoel
23 mei 2006 21:54
Zulke spam wil ik ook wel ontvangen. He gefeliciteerd!!!
23 mei 2006 21:57
Ik denk dat Stuttgart en Leipzig bezoeken in één en dezelfde maand wel zal lukken.
Ik heb medelijden met u
23 mei 2006 22:00
Echt vervelend ja.....rijden op de testbaan en off-road met de Cayenne...
Wow!!!

Gefeliciteerd!!
Ik kan wel zeggen "geluksvogel" maar eerlijk is eerlijk...je moet natuurlijk wel de kennis hebben om de vragen goed te beantwoorden (..of waren het "google" vragen?)
Ik ben nu al benieuwd naar een zinderend verslag...
23 mei 2006 22:00
Je medeleven doet deugd
Er staat ook in dat het voor 2 personen is. Ik wil natuurlijk mijn vrouw meenemen. Ze is nog aan het werk en ze weet nog van niks. Ben benieuwd naar haar reactie...hihi.
23 mei 2006 22:01
Echt vervelend zo'n daggie !!
Veel plezier enne mag je ook een introduce meenemen ??
S.
23 mei 2006 22:01
BerendB schreef:Echt vervelend ja.....rijden op de testbaan en off-road met de Cayenne...
Wow!!!

Gefeliciteerd!!
Ik kan wel zeggen "geluksvogel" maar eerlijk is eerlijk...je moet natuurlijk wel de kennis hebben om de vragen goed te beantwoorden (..of waren het "google" vragen?)
Ik ben nu al benieuwd naar een zinderend verslag...
De antwoorden op de vragen waren op de site te vinden, maar ik moet wel zeggen dat ik ongeveer 20 minuten nodig gehad heb om ze op te lossen. Heb er dus echt wel moeite voor gedaan
23 mei 2006 22:03
rufie schreef:Ben benieuwd naar haar reactie...hihi.
... je weet me te vinden ... voor het geval dat ze niet mee zou willen
Zoals EriC4C al aan gaf

Terecht gekomen bij de juiste persoon.
23 mei 2006 22:09
Ook van deze kant van allerharte gewenst.
Ik weet zeker dat ze moesten geweten hebben dat jij dit echt wel moest winnen daar er geen grotere freak kan bestaan.
Ik wens jullie een superdagje toe en weet zeker dat er binnenkort superfoto's en een leuke reportage van deze uitstap te bezichtigen en te lezen zullen zijn.
23 mei 2006 22:13
Van harte man !! Ik zal m'n spam voortaan iets zorgvuldiger weggooien...
23 mei 2006 22:17
Zeker van Harte!
Dat is echt superrrrrrr!!!!!!
23 mei 2006 22:21
Go for IT!
23 mei 2006 22:34

wat een goeie verrassing! congrats!
23 mei 2006 22:39
Rufie, helemaal super voor je, veel plezier, en we kijken uit naar een verslag
23 mei 2006 22:45
Volgens mij heeft iedereen na het lezen van deze post nog eens een keertje goed z'n mail gechecked.... ik iig wél!!!
Lijkt me super, tof dat je gewonnen hebt! Viel Spass, maar dat zal wel lukken!!
23 mei 2006 23:01
ik ga altijd door mijn spam quarantaine
heb al tal van mails gered waarin ik uitgekozen werd voor lucratieve doeleinden
PLEASE SIRR MY NAME IS MOBATT NGULO SON OF LATE PRESIDENT OF EAST AFRICA I NEED JOR HELP TRANSFERRING SOME FUNDS TO EUROPE AND WILL GIVE YOU 10% OF 300 MILLION USD GOD BLESS YOU
heb al een CGT op backorder staan... weeeee
23 mei 2006 23:21
rufie ,gefeliciteerd als goedmaker voor ons verwacht ik wel een nauwkeurig verslag
Eventueel met (illegaal) gemaakte foto's
robert
24 mei 2006 0:33
Hey Rufie!!! da's schrikken in positieve zin zeker???!!
Van harte gefeliciteerd met deze mooie prijs!!!! te gek!
Hou ons op de hoogte hé..leuk verslagje is steeds welkom
24 mei 2006 10:05
Mooi Man!
Van harte met zo'n aangename verrassing!
Heel veel plezier (maar dat komt ongetwijfeld goed).
24 mei 2006 10:35
Bedankt voor de reacties.
Ik heb ondertussen al gebeld naar Leipzig en een lieve dame kon me bevestigen dat ik inderdaad gewonnen heb
Uiteraard komt er een verslag en zoveel mogelijk foto's
24 mei 2006 10:36
Damn, ruilen tegen een vip-arrangement voor NL-Ivoorkust?