05 jun 2006 22:59
06 jun 2006 9:42
2.2VTEC schreef:YTD verkopen in Frankrijk tot mid-mei :
Boxster : 125 stuks
Cayman : 185 stuks
(verkoopstarget voor 2006 voor beide auto's = 300 stuks)
Bron : Frans autotijdschrift Autoplus (nr. 923)
zoals ze citeren: Chez Porsche, avantage au toit rigide
06 jun 2006 10:39
06 jun 2006 11:59
06 jun 2006 12:29
06 jun 2006 12:37
Godspeed schreef:Ik vraag me alleen af hoe het komt dat als je zoiets fantastisch mooi als de CGT kunt maken
06 jun 2006 12:40
06 jun 2006 12:42
ppp 356 schreef:Godspeed schreef:Ik vraag me alleen af hoe het komt dat als je zoiets fantastisch mooi als de CGT kunt maken
Daar zijn de meningen dus over verdeeld.![]()
06 jun 2006 13:13
Godspeed schreef:(na wat er in de jaren '80 gebeurt is met 4 modellenreeksen die nx gemeenschappelijks hebben)
06 jun 2006 13:14
Godspeed schreef:Maar voor de rest vind ik net dat porsche TE conservatief is, ze moeten eens iets meer durven. De lef die in de CGT zit vind ik nergens anders terug behalve en hier zijn we er weerbij de 911 (zoals nu met de vrij opvallende kleuren van de GT3 RS). Nu wat ik hier zeg kan in de toekomst natuurlijk nog veranderen als porsche een Cayman Turbo of RS ofzo uitbrengt...
06 jun 2006 13:16
Jort schreef:Godspeed schreef:(na wat er in de jaren '80 gebeurt is met 4 modellenreeksen die nx gemeenschappelijks hebben)
Die snap ik niet
06 jun 2006 13:20
06 jun 2006 13:20
06 jun 2006 13:29
michael schreef:Zonder die 4 modellen was het in de jaren 70 al over en uit geweest voor Porsche.....
06 jun 2006 13:34
Jort schreef:Godspeed schreef:(na wat er in de jaren '80 gebeurt is met 4 modellenreeksen die nx gemeenschappelijks hebben)
Die snap ik niet
06 jun 2006 13:38
06 jun 2006 13:39
06 jun 2006 13:40
Godspeed schreef:ppp 356 schreef:Godspeed schreef:Ik vraag me alleen af hoe het komt dat als je zoiets fantastisch mooi als de CGT kunt maken
Daar zijn de meningen dus over verdeeld.![]()
Idd vooral bij de 356-eigenaars las ik in Flat-6. Maarja over alles zullen de meningen verdeeld zijn, gelukkig is niet iedereen hetzelfde. Want als iedereen zo knap als mij was zou ik minder succes bij de vrouwen hebben
Godspeed schreef:Maar voor de rest vind ik net dat porsche TE conservatief is, ze moeten eens iets meer durven.
06 jun 2006 13:41
ppp 356 schreef:Als men morgen een totaal hertekende 911 zouden uitbrengen, weet ik niet wat me dan nog zou tegenhouden om bv een AM te kopen. Het is gewoon de lijn die zo herkenbaar is die mij en ik denk vele andere aantrekt.
06 jun 2006 13:44
PPP356 schreef:Godspeed schreef:Idd vooral bij de 356-eigenaars las ik in Flat-6. Maarja over alles zullen de meningen verdeeld zijn, gelukkig is niet iedereen hetzelfde. Want als iedereen zo knap als mij was zou ik minder succes bij de vrouwen hebben
Ik ken nochtans 996 en 997 eigenaars die er net zo over denken.
06 jun 2006 13:44
Godspeed schreef:Heb je dan nooit een 996 gehad?ppp 356 schreef:Als men morgen een totaal hertekende 911 zouden uitbrengen, weet ik niet wat me dan nog zou tegenhouden om bv een AM te kopen. Het is gewoon de lijn die zo herkenbaar is die mij en ik denk vele andere aantrekt.
06 jun 2006 13:44
Godspeed schreef:ppp 356 schreef:Als men morgen een totaal hertekende 911 zouden uitbrengen, weet ik niet wat me dan nog zou tegenhouden om bv een AM te kopen. Het is gewoon de lijn die zo herkenbaar is die mij en ik denk vele andere aantrekt.
Heb je dan nooit een 996 gehad?
06 jun 2006 13:46
06 jun 2006 13:48
911-lover schreef:Sorry , maar nu praat je jezelf compleet tegen.
Juist doordat ze lef hebben bouwen ze wagens zoals de Cayenne , Boxster en Cayman.
Wat jij lef noemt is op een eeuwenoud succesnummer (en dat is de 911 gegarandeert) een gewaagd kleurtje of striping op zetten.
Ik vind lef met een compleet ander model de wereld shocken , en dat is hun bij oa de Cayman zo te lezen zeer goed gelukt.