30 jun 2006 9:43
30 jun 2006 9:48
30 jun 2006 10:33
30 jun 2006 11:47
patrick911 schreef:
...Misschien maakt me dat trouwens wel een afvallige onder de puristen, geen idee eigenlijk.
30 jun 2006 12:04
30 jun 2006 12:07
Hansv schreef:Maar je hebt toch zeker wel een paar flessen perslucht uit 1973 in de schuur staan om je banden in stijl op spanning te houden?
30 jun 2006 12:22
30 jun 2006 12:30
30 jun 2006 12:33
30 jun 2006 12:40
30 jun 2006 12:44
30 jun 2006 13:13
mhoeneveld schreef:Zoals misschien bekend heb ik een aantal autos volledig gerestaureerd en daarmee heb ik aardig wat contacten opgedaan met andere gedreven 'gekken'.
Ik heb eens met een man gesproken die zijn Jaguar E-type in volledig originele fabrieksstaat had terug gebracht. Daarbij was hij zelf op zoek gegaan naar boutjes met de juiste geelachtige galvanische bescherming die later in de wielkast onder een tectyl laagje verdwenen. Voor stiksel van de bekleding was hij naar Engeland afgereisd om exact hetzelfde fabrikaat garen te krijgen.
Was wel een bloedmooie auto geworden maar dat gaat me toch wel te ver
30 jun 2006 13:26
michael schreef:Zat er op een originele E-type wel 1 of andere vorm van anti-roest bescherming? Volgens mij niet.
30 jun 2006 13:38
patrick911 schreef:Dat zijn appelen met peren vergelijken, Jeroen.
Polishen is niet hetzelfde als een auto origineel willen houden.
Ik kan me nl niet voorstellen dat het Ferry's ego niet streelde dat z'n auto zoveel los maakt en dat ze na zoveel jaar nog rijden.
30 jun 2006 13:46
Jeroen914 schreef:Welleens op zo'n concours geweest?
30 jun 2006 16:04
30 jun 2006 21:25
michael schreef:Moet je eens met een replika heengaan .
01 jul 2006 5:13
01 jul 2006 10:27