Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
08 jul 2006 13:10
Zou het niet gaaf zijn als we een soort mascotte van het Forum krijgen die we overal op de wereld proberen te fotograferen?
(bijv. bij allerlei dealers)
Stond laatst een stukje in de krant met net zoiets.
Zodoende dit (gejatte) idee.
08 jul 2006 20:50
Ja lijkt mij een leuk idee, dan ben ik de mascotte en nemen julie mij mee op reis over de hele wereld. Moet julie wel waarschuwen ik snurk en laat scheten in mijn slaap.
08 jul 2006 20:59
Dat laatste had je nou niet moeten zeggen... anders had je met me mee gekund naar Maleisie en Californie in augustus...
Ja Rob, betaalde vakantie
On Topic: Op zich een leuk idee.
Misschien nog een leuk idee (gejat van Harley Davidson) - ABC fotograferen:
Dwz maak een foto van je Porsche voor een plaatsnaambord beginnend met A,B,C, enzovoort. Amsterdam, Barcelona, Chaam.... plaatsen met Q en X bestaan ook als je maar goed zoekt.
Laatst bijgewerkt door
Harley op 08 jul 2006 21:15, in totaal 1 keer bewerkt.
08 jul 2006 22:01
Is een leuk idee. Er zijn veel van dit soort initiatieven maar het is wel erg leuk om te doen.
Nu nog even denken over een goede mascotte want om nou met een 'paperbag' op mijn hoofd te gaan.....
08 jul 2006 22:27
Gewoon je Porsche forum shirt/cap etc aantrekken/opzetten en jezelf (met of zonder Porsche) laten fotograveren op de plek waar je bent
Heb ze gisteren ontvangen (behalve de fleece), en zien er erg goed uit hoor.
09 jul 2006 13:45
Nou, ik vind op zich zo'n ABC wel een geinig idee... Wie doet er mee?
Foto van auto + plaatsnaamplaat
09 jul 2006 13:56
paSCal schreef:Nou, ik vind op zich zo'n ABC wel een geinig idee... Wie doet er mee?

Foto van auto + plaatsnaamplaat

ik rijd vanmiddag terug van Best naar Amsterdam... Hebben we de 1e 2 al
Zal m'n fototoestel in de aanslag houden. Misschien kom ik langs een mooi plekje.
09 jul 2006 14:08
Damn, daar ga ik met mijn idee van Breda
09 jul 2006 17:59
...dacht dat ik m'n fototoestel bij me had, maar helaas... Breda kan dus nog steeds, PaSCal
09 jul 2006 19:04
ingo schreef:...dacht dat ik m'n fototoestel bij me had, maar helaas... Breda kan dus nog steeds, PaSCal

Maar .... wel eerst bij de A beginnen
09 jul 2006 19:19
had ik dit draadje gisteren nou maar gelezen dan hadden we de A al gehad...... nu staat ze weer lekker binnen.
09 jul 2006 22:09
Dan vind ik wel dat er iemand bij nr 26 naar Duitsland moet voor natuurlijk de....
Zuffenhausen
09 jul 2006 23:36
Nationaal is te makkelijk
09 jul 2006 23:44
denk dat ik in deze wel een aardige bijdrage zou kunnen leveren, dit jaar tot nu toe (alleen buiten EU)
US, Canada, Nigeria, Malaysia, Dubai, Abu Dhabi, Oma, SYria, Egypte, KL, Singapore, India, Griekenland, Turkije, Gabon, Brasil, Indonesia, China, misschien ben ik er nog 1 of 2 vergeten
09 jul 2006 23:48
Marcel schreef:US, Canada, Nigeria, Malaysia, Dubai, Abu Dhabi, Oma, SYria, Egypte, KL, Singapore, India, Griekenland, Turkije, Gabon, Brasil, Indonesia, China, misschien ben ik er nog 1 of 2 vergeten
Wow, geef mij zo'n baan.
Heb in mijn vorige banen ook veel de wereld over gezworven maar zit nu een beetje op een houtje te bijten hier in Nederland
09 jul 2006 23:52
mhoeneveld schreef:Wow, geef mij zo'n baan.
'tuurlijk

ff heen en weer naar bv Houston in twee dagen tijd
10 jul 2006 12:08
Olaf schreef:mhoeneveld schreef:Wow, geef mij zo'n baan.
'tuurlijk

ff heen en weer naar bv Houston in twee dagen tijd

Het is maar wat je leuk vind in het leven.
Ik ben in het verleden ook wel op een dag naar het het Middelandse zeegebied gevlogen en weer terug. Of in vier dagen naar Azie op en neer.
Heb het altijd met plezier gedaan.
10 jul 2006 12:22
Nouja, doen we eerst een nationale, dan een internationale ABC????
Zo maar es een stukkie gaan toeren hiero (Achtmaal, hmmmm

)
10 jul 2006 12:27
Om het makkelijk te maken. Hier zijn alle 4800 plaatsnamen van Nederland;
4800 Nederlandse plaatsnamen
10 jul 2006 13:25
Erick schreef:Nationaal is te makkelijk
En jij bent nog lang niet aan de beurt met Zwolle
10 jul 2006 14:42
Waarom ontwerpen we geen Porsche Forum Porsche Model in bijv. 3 kleuren en deze kun je dan overal fotograferen?
Het A,B,C verhaal is ook leuk maar leuker als je echt een foto kunt maken met een origineel Porsche Forum artikel, ik kom de komende maanden in Bahrain, Cairo, Dubai en Chicago dus die helpen ook