02 aug 2006 14:27
02 aug 2006 14:50
02 aug 2006 14:52
02 aug 2006 14:54
02 aug 2006 15:28
JM schreef:Wat zijn de verschillen als je in de auto's rijdt?
02 aug 2006 15:33
Devils son schreef: Op de grens zijn er wel verschillen, maar de vraag is: ga je die ook opzoeken?
02 aug 2006 15:39
Olaf schreef:
De grens van de C4 ligt veel verder dan die van de C2 .... maar als je dan ook eenmaal over die grens gaat
Zelf heb ik hedentendage een C4 .... en mis de C2 toch weleens - behalve met die paar hevige sneeuwbuien die we in Maart dit jaar hadden en de fiks regenbuien die ik afgelopen zomer in Zwitserland voor m'n kiezen kreeg
02 aug 2006 15:39
02 aug 2006 15:54
Olaf schreef:De grens van de C4 ligt veel verder dan die van de C2 .... maar als je dan ook eenmaal over die grens gaat
02 aug 2006 16:06
Devils son schreef:Even voor de goede orde: je moet de 964 niet vergelijken met de 993 in deze. Het systeem is niet alleen technisch anders, het heeft ook een andere uitwerking. Zeker in de sneeuw is de 964 C4 veel efficiënter dan de 993 C4.
BTW: ik ga liever over de grens met een 964 C4 dan met een 964 C2.
02 aug 2006 16:07
Harley schreef:Wel alleen op het circuit proberen, de openbare weg leent zich daar niet voor
02 aug 2006 17:12
Roi schreef:
Maar ff serieus Duiveltje een 4wd drift is naar wat ik begrepen heb veel lastiger -zo niet helemaal niet- te corrigeren.