Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

spy-pics 997 facelift & impressie Panamera

10 aug 2006 12:13

klik hier

en hier voor de impressie van de Panamera (zie ook topic test-mules)

10 aug 2006 12:17

:shock:

Toch geen vierdeurs model :?:

Afbeelding

10 aug 2006 12:18

WHAT THE... :shock: That's NICE!!! Ookal zie ik buiten de nieuwe kop en achterlichten weinig verschil...

Nu zag ik toevallig op supercars.net deze link staan

http://www.supercars.net/PitLane?viewTh ... &tID=97876

10 aug 2006 12:20

911-lover schreef::shock:

Toch geen vierdeurs model :?:

Afbeelding

juist de zijflank van een 350Z :?

10 aug 2006 12:21

die facelift had ik reeds gezien,
valt nog mee , mag ook niet .... de 997 is ook nog heel jong.

10 aug 2006 12:24

Dat is leuk.
Tekeningen over een "nieuwe" (niet dat die ooit gaat komen) 914

Afbeelding

Afbeelding

10 aug 2006 12:26

911-lover schreef:Dat is leuk.
Tekeningen over een "nieuwe" (niet dat die ooit gaat komen) 914

Afbeelding

Afbeelding

Zal der ook een nieuw model op de 924/944/928/968 komen? (alhoewel de 968 een vrij recent model is uit de jaren 90).

10 aug 2006 12:30

AfbeeldingAfbeelding

Buiten de overeenkomsten met de 350Z vind ik 'm óók wat hebben van deze Supra...kweet 't niet hoor, maarre... :(

Mss niet lelijk (eerst in 't echie zien) , maar het kan net zo goed een japanner zijn...

10 aug 2006 12:52

Klopt, dat vond ik nu ook al.. Als ik ook die achterkant bekijk van die photoshop dan heb ik het gevoel dat de typische Porsche-lijnen een beetje zoek zijn.( staat te hoog ) <maar dat is natuurlijk eigen mening!

Wat de nieuwe 997-facelift aangaat, vind het er niet eens zo gek uitzien en wat mensen beweren het is te vroeg: hallo, van de 996er kwam ook binnen een jaar een vernieuwde versie uit!! :roll:
Misschien dat we Nu eindelijk eens de 997 4S krijgen die we allemaal wilden zien, met de typische rode streep (reflectoren?) aan de achterbumper die de 996 4S zo'n karaktermodel maakte...

Edit/ EN DIE NIEUWE ZIJSPIEGELS VIND IK OOK MOOI!! 8)

10 aug 2006 19:29

de achterlichtjes zullen hertekend worden,
voorzijde, blijft ongeveer gelijk
spiegels lijken iets boller ,maar zo veel verschil...
eerst in het echt moeten zien

12 aug 2006 22:11

Afbeelding

goed zoeken dan vindt je er hier nog meer :
http://www.cardesignnews.com/site/designers/portfolios/results/

Afbeelding

Afbeelding

14 aug 2006 15:57

Leuk zo'n fotomix, doet me denken aan een TV-spel waarbij de gezichten van 2 BN-ers zijn gemixt. Deze lijkt op de mix Ron Brandsteder/Erica Terpstra....verdraaid lelijk (mijn mening) - hoewel de spiegels, velgen en mistlampjes wel heeel erg mooi zijn.

20 okt 2006 21:04

Tot dusverre niet erg gecharmeerd van de spypics van de Panamera. AM geeft een indicatie van hoe het IMHO wel zou moeten:

Afbeelding

20 okt 2006 21:21

Jort schreef:Tot dusverre niet erg gecharmeerd van de spypics van de Panamera. AM geeft een indicatie van hoe het IMHO wel zou moeten:

Afbeelding

Tja. Een verlengde DB9. Daar is natuurlijk weinig mis mee...

20 okt 2006 21:26

TurboBjorn schreef:Tja. Een verlengde DB9. Daar is natuurlijk weinig mis mee...

tja, zie hier wel wat meer dan een snuifje BMW-6 in :?:

20 okt 2006 21:27

Prachtige wagen, maar die gaat denk ik ook wat meer kosten dan zo'n panamera en een gefacelifte 911 bij elkaar :P

Weet je wat het verschil is tussen die panamera foto's en die AM foto's?
De AM is echt en de PanAmera niet... de enige echte PanAmera foto's zijn die van die blauwe op de Nürburgring! DAT wordt de panamera en geen 2 deurs ofzo :P

Vtec, die Rapide van AM heeft volgens mij toch niets van de 6 serie weg? Het is gewoon een DB9 met een langer lopende daklijn waardoor er een paar stoelen meer in passen :lol: (Wel een prachtbak overigens!)

20 okt 2006 23:27

Jort schreef:Tot dusverre niet erg gecharmeerd van de spypics van de Panamera. AM geeft een indicatie van hoe het IMHO wel zou moeten:

Afbeelding

Mooi, maar om daar met vier personen ruim te gaan inzitten :?

20 okt 2006 23:50

Erg ruim verwacht ik een Panamera ook niet te worden voor 4 personen.

Maar de AM Rapide vergelijken met een gedrocht als de 6 serie vind ik vloeken in de kerk :twisted:

21 okt 2006 10:22

Jort schreef:Erg ruim verwacht ik een Panamera ook niet te worden voor 4 personen.

Maar de AM Rapide vergelijken met een gedrocht als de 6 serie vind ik vloeken in de kerk :twisted:

Niet dat ik nou zo'n uitgesproken BMW type ben, maar om een 6-serie nou een gedrocht te noemen :cry: :cry:

Die mogen ze dan zeker ook niet per ongeluk bij jou op de oprit laten staan :?: :wink:

21 okt 2006 11:48

928GTS schreef:
Jort schreef:Erg ruim verwacht ik een Panamera ook niet te worden voor 4 personen.

Niet dat ik nou zo'n uitgesproken BMW type ben, maar om een 6-serie nou een gedrocht te noemen :cry: :cry:

Die mogen ze dan zeker ook niet per ongeluk bij jou op de oprit laten staan :?: :wink:

Bij mij niet in ieder geval, ze krijgen zelfs nog een factuurtje voor het afslepen en verwijderingsbijdrage :evil:

21 okt 2006 12:00

928GTS schreef:

Liever niet.. tenzij ik hem meteen mag inruilen :wink:. Ik vind 'm lomp, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

21 okt 2006 12:22

Afbeelding

Kan iemand me nou vertellen wat er aan het front veranderd in deze facelift?

21 okt 2006 13:48

Ik verwacht dat dezelfde LED techniek als bij de turbo wordt toegepast.

Ik meen ook te zien dat het onderste plastic luchtvangertje langer is uitgetrokken en de zijgrilles iets anders ogen

27 okt 2006 9:25

De Panamera schijnt zich al "in het wild" te vertonen. :lol:
http://www.bild.t-online.de/BTO/auto/aktuell/2006/10/porsche-panamera/porsche-panamera.html

27 okt 2006 10:43

Fonz schreef:De Panamera schijnt zich al "in het wild" te vertonen.

Oud nieuws
Plaats een reactie