13 aug 2006 22:01
13 aug 2006 22:06
13 aug 2006 22:12
13 aug 2006 22:16
13 aug 2006 22:26
MS964 schreef:Klopten de km-standen in het boekje? Hiermee bedoel ik: was het een logische opbouw? En stonden er jou bekende specialisten of dealers in? Die zou je misschien 's kunnen bellen. Hebben jullie in België iets wat wij in Nederland de NAP (Nationale Autopas) noemen?
13 aug 2006 22:32
13 aug 2006 23:18
13 aug 2006 23:19
13 aug 2006 23:20
Double G schreef:Laat me raden, ze hebben daar lekkere koffie
14 aug 2006 1:06
14 aug 2006 1:55
14 aug 2006 7:08
14 aug 2006 7:12
Gerco schreef:Je kan natuurlijk de auto een AKK geven om het zeker te weten.
14 aug 2006 8:48
14 aug 2006 8:58
14 aug 2006 10:36
14 aug 2006 10:53
14 aug 2006 11:19
14 aug 2006 11:27
14 aug 2006 11:30
911-lover schreef:Maar nu zijn er idd al een paar duidelijke beschadigingen .
Hoe zou dat komen
14 aug 2006 12:09
14 aug 2006 13:44
horn schreef:911-lover schreef:Maar nu zijn er idd al een paar duidelijke beschadigingen .
Hoe zou dat komen
koelvloeistof?
14 aug 2006 14:55
Der Ferry schreef:Wat denken jullie ( vooral de 993-rijders met ongeveer 100.000 km)
14 aug 2006 15:10
Paul van Engelen schreef:.... En overspuiten lijkt leuk, maar voor hoe lang is het mooi .....
14 aug 2006 18:17
Paul van Engelen schreef:Overigens Ome Piet: de motor zit bij een 911.....