16 aug 2006 20:22
16 aug 2006 21:12
16 aug 2006 22:58
17 aug 2006 22:52
18 aug 2006 7:25
heeft de 944 ook nog fabrieksfoutjes? of slijtage onderdelen die snel slijten? dus iets waar je echt op let als de auto op een brug staat?
18 aug 2006 10:26
18 aug 2006 10:28
18 aug 2006 11:07
ik heb een 924 gezien irl. in de auto gezeten enzo. eerste blik was niet zo geslaagd.
maar hoelanger ik erna bleef kijken hoe mooier het werdt.
toen kwam ik de 944 tegen. nog meer mijn smaak
Lees ik hier enige minachtingMaar ja, een 944, daar is ook niets mis mee hoor!
redelijk goedkoop in aankoop en onderhoud
.........altijd wat centjes achter de hand houden dus
18 aug 2006 11:44
18 aug 2006 11:48
18 aug 2006 12:00
18 aug 2006 12:01
DeniS2 schreef:Je hebt eigenlijk 3 soorten, NA, 16V en de turbo
18 aug 2006 12:06
FROST schreef:IK ben jong en IK heb er geen verstand van en IK ben blond Nou dan hou ik mijn mond wel hoor! Geen probleem.
FROST schreef:ik ga me niet meer bemoeien met wat een ander wil kopen en wat hij/zij mooi vind.
18 aug 2006 12:11
18 aug 2006 12:16
18 aug 2006 12:20
18 aug 2006 12:33
Rob Herfst schreef: Je vergeet nog een belangrijke Frost: je bent een vrouw (= wisselturig! )
18 aug 2006 12:44
Olaf schreef:Klikkerdeklik
18 aug 2006 12:47
FROST schreef:En ik heb wel degelijk gehoord dat een 944 ZUINIGER is dan een 911 uit diezelfde tijd.
Paul van Engelen schreef:Vond ook nog enkele opmerkingen over Frostschutz.
18 aug 2006 12:49
Paul van Engelen schreef:Vond ook nog enkele opmerkingen over Frostschutz.
18 aug 2006 12:59
18 aug 2006 14:10
Olaf schreef:FROST schreef: ( zuiniger dan een 911 ECHT WEL! )
Keep on dreaming Frosty
Sjakie Klikkerdeklik
18 aug 2006 17:33
FROST schreef:het gaat mij er meer om dat ik hier blijkbaar mijn mening niet kan geven zonder dat daar iemand weer met een vernietigende preek over gaat houden, met andere woorden IK ben jong en IK heb er geen verstand van en IK ben blond Nou dan hou ik mijn mond wel hoor! Geen probleem.
maar ik heb gewoon het gevoel dat de 924 de grond ingetrapt word omdat er geen echte porsche-motor in zit. SO WHAT!!??
Je hebt er net zo veel plezier van! En ik heb wel degelijk gehoord dat een 944 ZUINIGER is dan een 911 uit diezelfde tijd.
En wat onderhoud aangaat: lijkt me dat onderdelen voor een 911 een stuk duurder zijn dan bij een 924/944...................
wat dat aangaat heb ik soms echt een hekel aan discussies. Niemand komt er uit want iedereen zegt weer wat anders.
Een goed advies, maar sorry ik kon een glimlach niet onderdrukken dat nou net jij deze raad geeft.Quote:
.........altijd wat centjes achter de hand houden dus
18 aug 2006 17:36
DeniS2 schreef:1976 - 924 - 9,0 l/100km
18 aug 2006 17:42
924 schreef:DeniS2 schreef:1976 - 924 - 9,0 l/100km
Damnnnn, zo weinig zit toch echt aan 11 à 12l hoor...