Gisteren was het dan zo ver; De voorlopig laatste rit met de 911, op weg naar de plek waar ie twee jaar van een welverdiende rust mag genieten.
Aan de ene kant werd ik er wel wat treurig van, omdat ik weet dat ik het rijden met de 911 enorm zal gaan missen, maar aan de andere kant, er komt vast veel leuks voor in de plaats, en ik weet dat ie op een goede plek staat en er goed voorbereid en verzorgd staat gestald.
Daarbij, over twee jaar ophalen en voor het eerst weer starten lijkt me ook wel weer cool.
Anyway, voor het laatst deze blik waar ik altijd een 'instant permagrin' van kreeg; het openen van de (gehuurde) garagedeur:
Omdat we met twee auto's reden, viel het mij nu pas voor het eerst op hoe klein zo'n 911 eigenlijk is:
Een 206 is toch echt een kleine auto, maar hij lijkt naast de 911 echt enorm groot
De (blauwe) rook is na een minuutje altijd verdwenen; als ie meer dan een week stil heeft gestaan dan heeft ie dat altijd wel even. Zolang de motor niet wezenlijk meer olie verbruikt of gaat lekken maak ik me daar niet zo'n zorgen over.
Tja, en daar staat ie dan, met 208307 (of 308307, wie zal het zeggen?) kilometers op de teller, netjes gewassen, gewaxed, interieur schoongemaakt, en klaargemaakt volgens het eerder genoemde lijstje:
Dag autootje, tot over twee jaar