Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 1:25

Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Gestolen porsche 911T teruggevonden 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: Gestolen porsche 911T teruggevonden
bij dat nummer zal je toch wel een officieel documentje van de politie kunnen krijgen? is dat voor de toekomst ook weer opgelost. concourswaarde is wel weg (weet niet of hij die had).

07 mei 2014 20:24
Profiel
PorscheForum Rookie
Zelfstandig 911 liefhebber
Hasselt
Aan allen,

dank voor jullie fijne berichten en ik kan jullie inderdaad vertellen dat het zo is dat het nu een auto is met een smetje en daar baal ik behoorlijk van !

Een dankberichtje op de page van VAG Autosport wordt systematisch meteen gewist, jullie zijn gewaarschuwd !

Hier dan toch een afdrukje van mijn persoonlijk dankwoordje aan Niels Hofman, VAG Autosport die zich op zijn zwijgrecht beroept in de zaak om maar even aan te geven hoe hij hier in het verhaal staat...

"Beste Eigenaar,

ik zie dat je mijn dankwoord niet laat staan maar wil je toch even persoonlijk 'bedanken' voor het stallen van mijn gestolen auto, hoe je het draait of keert hij werd bij jou gevonden en dat maakt jou in mijn ogen hoofdverantwoordelijk voor het verhaal.

Andermans auto's stelen, bewaren en of anders ervoor zorgen dat iemands grote trots weggenomen kan worden is schandalig en iedereen mag dat weten. Ik had 10 jaar hard gewerkt om deze auto te mogen kopen en dat heeft bijna niet meer zo mogen zijn.

Je/jullie moesten zich diep diep schamen.

M.Merkelbach"

wordt vervolgd...

16 mei 2014 1:37
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
997 4S MK1 2008
Steinmaur, Zwitserland
Zag je verhaal op hun FB.....en heb de info gedeeld met mijn vrienden. Schandalig!

16 mei 2014 5:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de vervolgactie(s) van justitie: als het verhaal lees betreft het dus een profi bende waarbij er nu dus eindelijk een voertuig is teruggevonden.
Ook in 356 community zijn er leden die op beurzen hun onderdelen van hun eigen, eerder gestolen auto, te koop zagen.. Was ook in het Limburgse :shock:
@MIGO: heeft justitie contact met je opgenomen ivm eventuele voortgang in de zaak?

16 mei 2014 8:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
3 weken schoffelen. Veel meer zal het niet worden. En volgende week de volgende.

16 mei 2014 9:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Gelderland
3 weken schoffelen? Vast niet. Waarschuwing oid meer niet.

16 mei 2014 13:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Die eigenaar zal wel zeggen: is auto van een onbekende klant...weet hier niets van af.... :bang:

16 mei 2014 14:36
Profiel
PorscheForum Rakker
997 4S MK1 2008
Steinmaur, Zwitserland
Voor jullie info, Michaels kranten artikel wordt steevast van de Face book pagina van VAG autosport gehaald. Ik vindt dat consumenten van VAG autosport beschermd moeten worden en moeten weten met wie ze zaken doen. Als dit bedrijf een beetje ballen had dan zouden ze met een statement komen om hun consumenten gerust te stellen. Echter wat ze doen is Michael kranten artikel deleten en net doen of hun neus bloed. Misschien leuk als medeforum leden deze link blijven plaatsen dan moeten ze wel met een statement komen of de pagina van site halen wat ook goed is.

16 mei 2014 18:08
Profiel
Deze link van VAG Autosport? Gestolen oldtimer gevonden bij VAG autosport. Migo

16 mei 2014 20:44
Profiel
PorscheForum Rakker
718 Spyder '21 Gentian Blue Ex 987 Boxster Spyder '11 Black Audi TT 3.2 Roadster '05 SprintBlue Audi Etron 55 Quattro Navarra Blue
Like
-Audi Etron 55 Quattro Navarra blue

16 mei 2014 21:27
Profiel WWW
Moderator
PF #57
ze zijn wel snel. binnen een minuut mijn linkje eraf geknikkerd... :lol:

16 mei 2014 22:16
Profiel
Moderator
PF #57
en na 3 keer ben ik geblokkeerd door VAG Autosport Burchten, alleen omdat ik deze link postte http://www.hbvl.be/limburg/hasselt/gest ... agist.aspx :mrgreen:

16 mei 2014 22:17
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Als het woord VAG Autosport in combinatie met Porsche en gestolen hier maar vaak genoeg wordt gebruikt dan komen ze op googel vanzelf bovenaan :mrgreen:

16 mei 2014 22:19
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Dat is nu al ;)

16 mei 2014 22:26
Profiel
FB pagina is zo te zien opgeheven of verborgen. Krijg hem niet meer te zien...

16 mei 2014 23:18
Profiel
PorscheForum Rakker
giulia schreef:
FB pagina is zo te zien opgeheven of verborgen. Krijg hem niet meer te zien...

+1 !

16 mei 2014 23:42
Profiel
PorscheForum Rookie
Hasselt
Zegt genoeg lijkt mij, mag geen namen noemen maar ergens in deze post komen twee namen naar voren die absoluut te linken zijn aan in ieder geval mijn gestolen auto... Dat VAG AUTOSPORT nu gewoon door mag blijven zaken doen is in mijn ogen ongehoord en schandalig !

Wordt vervolgd !

17 mei 2014 1:07
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
997 4S MK1 2008
Steinmaur, Zwitserland
Zag op andere forum sites dat er veel aandacht is voor VAG autosport in negatieve zin. Ik las op keversite dat een klant zijn project daar heeft weg gehaald ivm de gestolen Porsche. Nu hebben ze hun FB pagina verwijderd maar het is natuurlijk een kwestie van tijd en de firma bestaat niet meer en zal onder een nieuwe naam verder gaan. Het is natuurlijk belangrijk om de namen achter dit bedrijf niet te vergeten. :evil:

17 mei 2014 3:10
Profiel
PorscheForum Rookie
Hasselt
Niels hofman is tha name !

17 mei 2014 4:02
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
migo911 schreef:
mag geen namen noemen

dezelfde migo911, die nog geen 3 uur later schreef:

:shock: :twisted:

17 mei 2014 6:58
Profiel
Moderator
PF #57
Ik hoop van harte dat VAG Autosports later niet te goeder trouw blijkt te zijn geweest. Denk dat dat nauwelijks kan met een auto waar met de nummers is geklooid, maar je weet het nooit...

17 mei 2014 6:59
Profiel
PorscheForum Rakker
997 4S MK1 2008
Steinmaur, Zwitserland
Citaat:
dezelfde migo911, die nog geen 3 uur later schreef:

Horn, je hebt gelijk, maar begrijp de pure frustratie van Migo :mrgreen:

17 mei 2014 8:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Gelderland
Je kan best pech hebben als handelaar als je zo'n auto inkoopt. Maar als bedrijf noteer je toch op z'n minst waar de auto vandaan komt en wat je betaald hebt? Inkoopfactuur? Kun je jezelf op z'n minst geloofwaardiger maken.
Beroepen op je zwijgrecht lijkt me dan eerder dat je er meer van weet. Nummer van een wrak erin en incasseren de pure winst.

17 mei 2014 9:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer autoplaatwerker spuiter
Citaat:
Citaat:
lindemans schreef:
Qua verhaal wel, maar het is wel vervelend dat er met het chassisnummer is gerommeld. Bij een aankoopkeuring bleek ik ooit ook een 911 te hebben waarbij gerommeld was met het chassisnummer; volgens eigenaar ook na diefstal. Onder toezicht RDW zou het originele chasssisnummer weer opnieuw zijn ingeslagen onder de originele plaats. Het kostte me uiteindelijk 2 weken rondbellen om bij de RDW bevestiging te krijgen dat het waarschijnlijk wel OK was. Echt 100% zekerheid kon nooit, want met deze kennis kun je heel makkelijk een andere auto omkatten door het aanbrengen van dezelfde wijziging !
Citaat:
Bij de RDW staat immers geregistreerd "originele chassisnummer is onleesbaar gemaakt en daarnaast opnieuw ingeslagen" (NIC rapport, Nieuwe Inslag Chassinummer).

Heeft de RDW het ook vermeldt op het kenteken bewijs ?.

Uit ervaring weet ik dat bij schade , als dat deel waar het chassisnummer af fabriek is geplaats verkreukeld is het kenteken wordt ingenomen ter plaatse . Kenteken gaat dan naar RDW en deze geeft een WOK melding af. Bij reparatie en vervanging van dat deel zal deze auto dus gekeurd moeten worden bij de RDW.
Daar is een werkwijze aan verbonden waar men aan moet voldoen om de het chassisummer weer te verkrijgen, zoals schouwing voor start van de reparatie waar onder toezien oog van de RDW het chassisnummer verwijderd wordt uit de auto.
Dit chassis nummer wordt dan aan de auto verzegeld en er wordt een rapport opgesteld. Na reparatie moet de auto met het rapport worden aangeboden voor een algehele keuring bij de RDW
Als de auto aan alle eisen en de chassis maten voldoet wordt het chassisnummet door de RDW weer ingegraveerd. Dit gebeurd altijd op een andere plaats in de auto.

Op het kenteken wordt dan vermeld waar het nummer is geplaatst.

Men begrijpt dat bij zo'n vermelding er waarde vermindering optreedt bij verkoop of inruil. Deze schade is te claimen bij de verzekeraar.

Dus ook bij diefstal is de waarde vermindering te claimen , Migo

17 mei 2014 10:17
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
718 Spyder '21 Gentian Blue Ex 987 Boxster Spyder '11 Black Audi TT 3.2 Roadster '05 SprintBlue Audi Etron 55 Quattro Navarra Blue
Aktie heeft zin gehad. Kan pagina niet meer vinden op FB :mrgreen:

Edit: sorry niet naar boven gelezen :oops:
-Audi Etron 55 Quattro Navarra blue

17 mei 2014 16:38
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende