Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 1:45

Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Gestolen porsche 911T teruggevonden 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Zelfstandig 911 liefhebber
Hasselt
Bericht Re: Gestolen porsche 911T teruggevonden
Namen v andere betrokkenen die nog niet genoemd mogen worden bedoelde ik, dat VAG er van wist is zeker en is ook te bewijzen. De auto is niet ingekocht en het gerommel met de nummers gebeurde ter plaatse.

Mijn frustratie is dan ook erg groot over het feit dat ze gewoon door mogen blijven gaan met zakendoen, althans voorlopig. Mijn porsche is niet uit de lucht komen vallen en vervolgens verstopt onder een doek in een hoek achter een paar auto's buiten (!) gezet. Mocht dit de normale gang v zaken zijn met kostbare oldtimers van klanten waarvan men geen gegevens noteerd dan is dit sowieso not the place to go !

I rest my case !

18 mei 2014 1:31
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Flyingdutch schreef:
Zag op andere forum sites dat er veel aandacht is voor VAG autosport in negatieve zin. Ik las op keversite dat een klant zijn project daar heeft weg gehaald ivm de gestolen Porsche. Nu hebben ze hun FB pagina verwijderd maar het is natuurlijk een kwestie van tijd en de firma bestaat niet meer en zal onder een nieuwe naam verder gaan. Het is natuurlijk belangrijk om de namen achter dit bedrijf niet te vergeten. :evil:

http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=32678

18 mei 2014 12:25
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4S
Ben in shock.....

Bijna niet te geloven dat gerenomeerde bedrijven zich met dit soort praktijken willens en wetens inlaten.

Aantal jaren terug soortgelijke situatie meegemaakt,ook een Porsche aangekocht bij een RDW / Bovag goedgekeurt berijf ...

Eigenaar bedrijf wist natuurlijk van nix en wilde totaal niet meewerken .....

Het schijnt dus vaker voor te komen en vaak bij Nederandse garages die gewoon de wagen op mktplaats adverteren.

Ik koop partikulier in het vervolg... :|

18 mei 2014 14:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Probleem is hier natuurlijk dat het allemaal wat ingewikkeld wordt en dan haken de platte petten af. Het is natuurlijk heel simpel: of je hebt een sluitende administratie of niet. Deze wagen kan m.i. nooit legaal zijn ingekocht.

18 mei 2014 15:32
Profiel
PorscheForum Rakker
997 4S MK1 2008
Steinmaur, Zwitserland
Hi Migo, hoe is eigenlijk je auto gevonden als hij zo goed verstopt was bij die garage? Kan je de tip van de sluier oplichten? :shock:

20 mei 2014 5:39
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3