Auteur |
Bericht |
Thomas.Linskens
|
Porsche special editions
Hallo mede Porsche liefhebbers,
Mijn vader is aangekomen in de tijd van zijn midlife crisis en is nu al zo'n drie tot vier jaar op zoek naar de perfecte Porsche. Beide zijn wij erg geïnteresseerd in Porsche's special editions, waaronder de Black Series en het model dat uitkwam tijdens het 50 jarig jubileum van Porsche. Nu was mijn vraag: 'Heeft iemand een lijst met alle special editions (bij voorkeur van de 911) die Porsche de aflopen jaren heeft uitgebracht?'.
Met vriendelijke groet, Thomas
|
09 jun 2014 13:20 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: Porsche special editions
Voor de Black Series moet je op 't Mercedes forum zijn.. Zal vast online te vinden zijn zo'n lijst, niets gevonden met google?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
09 jun 2014 13:58 |
|
|
DennisvdB
|
3 tot 4 jaar aan het zoeken en nog niets gevonden? Wat moeten de criteria dan wel niet zijn..
|
09 jun 2014 14:10 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Black edition was het zeker hé? Daar was imo niets speciaals aan. En 2dehands gaan ze denk ik ook niet speciaal hoger in prijs zitten. Ik zou er alleszins geen euro extra voor over hebben.
|
09 jun 2014 14:43 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Heb ooit eens een SC gehad met een handtekening van Ferry op de leren stoel Was een jub uitvoering met apart streepjes deurbekleding, dacht 15 jaar 911 hij was van 1981 / 82 Waren er niet veel van gemaakt, maar geen meerwaarde
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
09 jun 2014 16:35 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Wat mooi Molen...zo hoort een g model te zijn.......klassieke kleur etc...
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
09 jun 2014 17:40 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Much ado about nothing vrees ik.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
09 jun 2014 18:25 |
|
|
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
|
de balck editions hebben ze van de 997 en 987 vlak voor "het einde" nog uitgebracht. Alles pikzwart en wat dingen standaard die normaal optie zouden zijn geweest. Stelt dus niet veel voor.
Als je iets moois wil in die richting zou ik voor de 997 GTS gaan.
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
|
09 jun 2014 18:51 |
|
|
Thomas.Linskens
|
haha, ja de Black Edition bedoel ik inderdaad Mijn vader is kieskeurig… Hij zoekt een mooie cabrio, 993 of 964, in het donkerblauw. Weinig kilometers op de teller, enz, enz, enz… Hij vind het vooral leuk dat er een 'beperkte oplage badge' op zit volgens mij Heb op internet al veel gezocht naar zo'n lijst, maar heb niks kunnen vinden...
|
09 jun 2014 20:01 |
|
|
DennisvdB
|
Die perfecte 964 cabrio voor je pa stond hier pas nog op t forum..
|
09 jun 2014 20:14 |
|
|
HansA
1989 911 Carrera 2 (964)Baarn, NL
|
Tja donkerblauw is ook mijn favoriete kleur maar toch een groene gekocht. Die speciale edities zou ik me niet zo druk om maken tenzij je een erg ruim budget hebt. Dan gewoon een 964RS kopen. weet niet wat het budget is maar deze blauwe 964 staat al een tijdje bij OPC; op zich erg fraai zo te zien en weinig km's. http://opcclassics.nl/auto/porsche-964-carrera-2-3/Astara had laatst nog een jubi maar die was zo weg. Zijn schaars. Van een 997 is inderdaad de GTS bijzonder of de Sport Classic maar niet goedkoop en niet te vinden volgens mij. Succes Hans
_________________________________________ Life's too short to drive boring cars.....
|
09 jun 2014 20:28 |
|
|
Reesmees
Ex 964 nu R107010
|
Als je vader al 3 tot 4 jaar zoekt naar een goede 964 of 993 dan moet hij zich toch eens achter de oren krabben. 4 jaar geleden waren de 964-en met een relatief lage kmstand nog voor redelijk geld te koop . Helaas voor je vader maar gelukkig voor mij en vele anderen op dit forum is dat niet meer zo.
|
09 jun 2014 20:42 |
|
|
Blauwe Blazer
|
Bij OPC staat ook nog een Weissach Edition (SC), mocht je pa die niet te "oud" vinden natuurlijk...
_________________________________________ wie iets doet waarnaar hij niet verlangt, bestrijdt dat verlangen met zijn wil
|
09 jun 2014 20:49 |
|
|
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
|
Dan kom je met een aardig budget uit op een 964 WTL. Erg mooie auto's maar aardig prijzig geworden de laatste paar jaar!!
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
|
09 jun 2014 21:32 |
|
|
Lambiek
ex 964 C2 Coupé 1992
Unischwarz/zwart leer/sperdiff.Twente
|
_________________________________________ Since the internet, nothing is as it used to be. Nice to know the 911 is the exception. 4-6-13 in Porsche Museum
|
09 jun 2014 21:40 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Vragen staat vrij..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
09 jun 2014 22:05 |
|
|
Thomas.Linskens
|
| | | | HansA schreef: Tja donkerblauw is ook mijn favoriete kleur maar toch een groene gekocht. Die speciale edities zou ik me niet zo druk om maken tenzij je een erg ruim budget hebt. Dan gewoon een 964RS kopen. weet niet wat het budget is maar deze blauwe 964 staat al een tijdje bij OPC; op zich erg fraai zo te zien en weinig km's. http://opcclassics.nl/auto/porsche-964-carrera-2-3/Astara had laatst nog een jubi maar die was zo weg. Zijn schaars. Van een 997 is inderdaad de GTS bijzonder of de Sport Classic maar niet goedkoop en niet te vinden volgens mij. Succes Hans | | | | |
Beide zeer mooie auto's! (Vooral die Weissach Edition vind ik geweldig), maar helaas ook beide geen cabriolet… De Sport Classic is inderdaad ook erg mooi maar wederom, geen cabrio De 964 WTL is inderdaad een erg mooie optie! Ik zal mijn vader hier eens over informeren en kijken wat hij ervan vind! En die vier jaar is wel een beetje overdreven, hij loopt al vier jaar met het idee. Echt actief op zoek is hij maanden wel, en dan hoor je er weer een paar maanden niks over… Schiet niet op
|
10 jun 2014 0:05 |
|
|